9. rész (18+)

981 19 0
                                    

Egy-két óra múlva fel is ébredtem. Jungkook ébresztett fel, mivel nem akarta, hogy sokáig üljek nehogy baj legyen a szüleimmel.

- Baby.. Keljél fel! Ideje haza menned.-Mondta Jungkook, ahogyan a fejemet kezdte el simogatni.
- Mmmm nemár..
- Naa picim.. Légy jó és fogadj szót apucinak! - Csapott rá a fenekemre.
- Igenis apuci. - Mondtam, majd ki keltem az ágyból.
- Ügyes kislány!

*Késsőbb*

Már ott voltunk a házamnál. Jungkook adott egy nagy ölelést, én pedig megcsókoltam és már mentem volna be, mikor hirtelen megragadta a karom.

- Baby? Hadd menjek be én is..
- D-de..
- Kérlek na.. Mondtam, hogy vigyázni fogok rád, bármi történjen..
- Jó rendben.. - Mondtam majd mindketten bementünk a házba, ahol elég nagy volt a csend.
- Szüleid?
- Nem tudom. - Odamentem a szüleim szobájához. Mikor be
nyitottam láttam, hogy jó mélyen alszanak, majd vissza csuktam rájuk az ajtót.
- Alszanak.
- Hmmm.. Akkor ez tudod mit jelent.. - Súgta a fülembe.
- De mivan, ha meg hallják?
- Akkor azt hiszem csendben kell lenned. Már amennyire tudsz. - Húzta perverz mosolyra a száját.

Jungkook-al fel mentünk a szobámba, ahol le lökött az ágyra és felém mászott. Rám mosolygott és a nyakamat kezdte szívni.

- Mmmm...
- Ez az édes.. Nyögj csak nyugodtan apuci fülébe! - Mondta, ahogyan a kezével belenyúlt a nadrágomba és el kezdte a csiklómat dörzsölni.
- Ahpuci..
- Szereted, ha apuci kényeztett ott lent? - Mondta ártatlanul.
- É-én...
- Válaszolj apucinak édes..
- Ig-hen apuci..
- Szeretnél többet kapni picim? Hmm?
- Mhmm
- Könyörgj érte.. Kérd apucit, hogy dugjon meg.. - Utasított, de én csak hallgattam.
- Ne légy szégyenlős..
- K-kérlek apuci.. D-dugj meg.. - Mondtam ki eléggé idegesen és dadogva.
- Ez az én ügyes kicsilányom.. - Mondta és el kezdte le venni rólam a ruháimat.

Mikor már teljesen meztelenül feküdtem előtte, végig csókolta az egész testemet utána belém vezette két ujját, amire ösztönösen fel nyögtem, ő pedig befogta számat.

- Baby.. Ugye nem akarod, hogy a szüleid meg hallják? Vagy igen? - Mondta. Közben pedig a két ujjával gyors tempót diktált bennem, amire hevesen kapkodtam a levegőt.
- Kis angyalkám.. Nem bírod? - Szólalt meg, megint azzal az ártatlan hangjával.
- A-apuci.. Ahhh... - Próbáltam halk lenni.
- Hmmm baby..

Hirtelen éreztem, hogy közel vagyok. Jungkook viszont abbahagyta.

- M-miért hagytad abba? Folytasd kérlek..
- Ne félj baby.. Mindjárt kapsz valami jobbat..

Pár pillanat múlva Jungkook belém tolta a nemi szervét. Ez csak a második alkalom, szóval megint fájt egy kicsit.

- Ahh apuci...
- Ezaz baby.. Arrgghh.. - Olyan dögösek voltak a nyögései.. Imádtam.
- Gy-gyorsabban apuci.. Kérlek! - Könyörgtem, ő pedig el kezdett bennem gyorsan ki-be járni.
- Kihez tartozól? Hmm? M-mondjahd!
- H-hozzád..
- Tessék? Kihez?! - Szorította meg a nyakam.
- H-hozzáhd a-hpuci..
- Ügyes vagy... Az én ügyes kicsi lányom.. Ha tudnád, hogy apuci mennyire szeret téged.. - Csókolt meg.
- Én is nagyon szeretlek apuci..
- Kis angyalkám..
- Apuci.. E-el fogok élvezni..
- Nem ameddig én azt nem mondom..
- K-kérlek apuci.. Hadd menjek el.. - Már éreztem, hogy nem tudom sokáig vissza tartani.
- Awww kis cukim.. Várj még egy kicsit. Jó?
- R-hendben..
- Ügyes kislány..

Pár perc múlva Jungkook engedélyt adott, hogy el élvezzek.

- Élvezz el apucinak picim...
- Aahh apuci! - Nyögtem egyet, mikor végre el élveztem.

Jungkook még lökött bennem egy párat és a hasamra élvezett, mint múlt alkalommal.

Látta rajtam, hogy nagyon álmos vagyok, ezért úgy döntött, hogy fel öltöztett valami kényelmesbe.

- Hol tartod a ruháidat picim?
- Ott. - Mutattam rá a szekrényemre, ahonnan Jungkook ki vette az egyik pizsamám és rám adta.

Miután rám adta a pizsamámat ő is fel vette a ruháit, de mire ő is fel öltözött, én már mélyen aludtam.

Jungkook erre csak mosolygott egy nagyot, be takart és adott egy lágy csókot.

- Holnap találkozunk picim. Aludj jól.-Mondta, majd elment.

Az új srác Donde viven las historias. Descúbrelo ahora