Regulamin

1.8K 78 72
                                    

1. Zrobiona przez naszego grafika okładka (jeśli została zaakceptowana przez zamawiającego) powinna wisieć na opowiadaniu przynajmniej dwa tygodnie.

2. Prosimy o niezamawianie u nas okładek, jeśli zgłosiliście się już do kogoś innego.

3. Zamawiający ma prawo do reklamacji, tj. ewentualnych zmian w okładce.

4. Nasi graficy mają dwa tygodnie na zrobienie dla was okładki lub innego graficznego projektu (jeśli zgłoszenie zostało przyjęte, o czym grafik informuje w komentarzu).

5. Zgłoszenia prowadzimy tylko pod imiennymi częściami grafików (znajdziecie tam też ich przykładowe prace i ewentualny styl, w którym wykonują okładki).

6. W opisie powinna się znaleźć informacja, że okładka została wykonana przez WNTGofficial.

7. Zgłoszenia należy składać pod imiennymi częściami naszych grafików z otwartymi kolejkami, zgodnie z ich wymaganiami, każdy ma podstawową kartę zgłoszeń pod opisem, ale mogą się różnić w zależności od osoby.

8. W razie porzucenia okładki prosimy o informację, gdyż wstawimy ją jako wolną.

9. Oznacz tutaj dwie (lub więcej) osoby (dziękujemy, ma to na celu zwiększenie zasięgu).

10. Opowiadanie musi być opublikowane, nie wykonujemy grafik do opowiadań nieopublikowanych. 

11. Absolutnie zakazuje się wprowadzania jakichkolwiek zmian w okładkach/przerabiania naszych prac bez naszej zgody. Po to macie możliwość poprawek aby samemu się w to nie bawić.

(Nie)Tajna Grafika vol. 2 ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz