Mariseida | kolejka zamknięta

1.5K 54 67
                                    

Cześć, czołem, tu Mariseida

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Cześć, czołem, tu Mariseida.

Gdzieś między czytaniem, pisaniem, rękodziełem i nauką zajmuję się grafiką - gdzieś od dwóch lat, o ile liczymy pierwsze dzieło stworzone w paincie. Ciągle się uczę, lubię eksperymentować i próbować nowych rzeczy, ale są rzeczy, w których czuję się pewnie, i takie, których wolałabym się nie podejmować.

Najchętniej wezmę się za szeroko pojętą fantastykę, od cyberpunkowych klimatów do postaci o czarodziejskich mocach na okładce. Do wszelkich innych gatunków również z radością stworzę oprawę, z trzema zastrzeżeniami:

1. Nie przepadam za pracą ze zdjęciami celebrytów i aktorów, więc jeśli chcecie okładkę do potterowskiego fafika to chętnie ją stworzę, ale nie z Hermioną, lecz waszą własną postacią.

2. Nie pracuję z artami, rysunkami, kadrami z kreskówek i innymi takimi. Te z gry i animacje 3D jeszcze mogę rozważyć - ale nie ma pewności, czy zgłoszenie przyjmę.

3. Jeśli piszecie makabryczny horror czy erotykę i liczycie na ładny napis do obrazka, który przyciągnie wzrok w wiadomy sposób, to nie u mnie. Za to mogę stworzyć coś subtelniejszego, może symbolicznego i w minimalistycznym stylu.

Właśnie, style. Z fotomanipulacją sobie radzę, ale lubię też prace minimalistyczne, szczególnie, jeśli oparte są na jakimś intrygującym koncepcie. Prace oparte na samym napisie i ewentualnie jakichś ornamentach lub symbolu też zdarzało mi się tworzyć i z radością stworzę takie kolejne.

I jeszcze prośba - dopiszcie w zgłoszeniu kilka zdań o historii, jaki jest jej klimat i styl, może podajcie, czym się inspirujecie. Wam to nie zajmie wiele, a ja będę mogła łatwiej stworzyć pasującą do opowieści okładkę. A może nawet się skuszę na przeczytanie :).

Tworzę okładki i karty postaci, chętnie spróbuję też rozkładówek i innych prac.

Autor
Tytuł
Podtytuł*
Wymagania
Styl (fotomanipulacja/minimalizm)

*- nieobowiązkowe

Więcej wykonanych przeze mnie prac możecie zobaczyć w mojej okładkowni - "Okładki od Mariseidy". Wiele z nich jest do przygarnięcia, więc zapraszam.

Mariseida

Mariseida

(Nie)Tajna Grafika vol. 2 ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz