Negyedik órán ültem és csak néztem ki a fejemből. Bia is ezt tette. Tom felé néztem aki engem nézett. Rám mosolygott és küldött egy légpuszit. Fel kuncogtam. Annyira aranyos. El játsza a pasimat a suli előtt, hogy féltékennyé tegyem a volt pasimat. Aztán valaki kopogott. A tanár ki kiabált és az ajtó ki nyílt. Az arcomat azonnal el öntötték a könnyek.
- Kit keres fiatal ember?
- Én Jessie Thornért jöttem. - Fél pattantam és a nyakába ugrottam. Szorosan öleltem a nyakát.
- John.. - Zokogtam a nevét.
- Szia Törpe. - Simogatta a hátamat nevetve.
- Még csak pár napja vagytok együtt és meg csalod Tomot egy katonával ribanc? - Kiabált nekem Diana.
- Ne ribancozd le a hugomat! - Szólt erélyesen a bátyám. Igen nekem 2 bátyám van. Csak John katona. Max kétszer tudtam vele sok ideig találkozni. Már 3 éve nem láttam, mert be vonult. Össze pakoltam a cuccaim és Tomhoz mentem. Adtam a szájára egy puszit a látszat kedvéért és mentem el Johnnal.
- Be pasiztál hugi? - Vigyorgott rám. El pirultam.
- Hát igen.. Tom jó srác. - Mosolyogtam kedvesen.
- Rendesen viselkedik veled? - Sanditott rám.
- Csak a hétvégén jöttünk össze. De igen rendesen viselkedik velem. - Mondtam nevetve. John elővett a zsebéből egy kendőt amit a szememre kellett kössek. Azt mondta meglepetés helyre megyünk. Nagyon izgatott lettem. Úgy félora múlva meg álltunk. Le akartam venni a kendőt a szememről, de John a kezemre tette a kezét.
- Nem nem. Még nem veheted le.
- Ajj.. Jolvan. - John kisegitett a kocsiból és elkezdett vezetni előre. Egy ajtó ki nyílt előttem. Aztán egy lift ajtót hallottam. Izgatott voltam. Hova vihet? Vajon hol vagyunk? A lift megint ki nyílt és John ki vezetett.
- Kész vagy hugi?
- Ne csigázz tovább. - Lettem egyre izgatotabb. John lassan le vette rólam a kendőt és a szám tátva maradt. Egy helikopter volt előttem. Mindig is akartam helikopterezni.
- Hogy tetszik?
- Tetszik e? Mindig is ez volt az álmom!
- Tudom. Ezért is fogunk beszállni és repülni a város felett. - A szívem hevesen vert. Be szálltunk a helikopterbe és az felszállt. A látvány egyszerűen csodálatos volt. Nagyon sokat seflieztünk. Jól éreztük magunkat. Mikor leszálltunk John haza vitt. Mindenki tudott róla, haza jön csak én nem. Meg akartak lepni. Nagyon Boldog vagyok. A kanapén ültünk és néztük a tv-t mikor valaki csengetett. Fel keltem és ki nyitottam az ajtót. Tom állt velem szembe. Mosolygott. Ilyenkor olyan aranyos.
- Szia Princess. - Puszilta meg a homlokom. El mosolyodtam.
- Szia. Hogy hogy itt vagy?
- Csak gondoltam meg nézem hogy vagy.
- Aranyos vagy. - Pirultam el. Tom fel nevetett és meg ölelt. Azonnal vissza öleltem. Az idilli pillanatnak a bátyám köhögése vetett véget.
- Khm.. Be mutatná a barátodnak hugi? - Vigyorgott John. Oda vezettem Tomot.
- John ő Tom a barátom. - Mutattam a fiúra. - Tom ő John a bátyám. - A két fiú kezét rázott és köszöntek egymásnak. Sam szúrós pillantásokat vetett Tomra. Igazából meg értem, mert Tom nem éppen arról híres hpgy hűséges. Na de mindegy.
- És Tom. Mit akarsz a hugomtól?
- John! - Szóltam rá mérgesen.
- Semmi baj kicsim. - Át karolta a derekam és adott egy puszit. Teljesen el pirultam. Nagyon jól játsza a szerepét. - Én szeretem a hugodat. - A szívem hatalmasat dobbant. - És sose fogom meg bántani. Amióta be lépett az életembe érzem hogy ő az igazi. - Nyomott egy puszit a számra. Fel mentünk a szobámba.
YOU ARE READING
Az új lány
RomanceSziasztok a nevem Jessie Thorn. Most fogunk a szüleimmel Malibuból New Yorkba költözni. Nem is bánom mert itt egy barátom sincsen. Volt egy barátnőm de ő ki beszélte az összes titkomat azóta nem beszélünk. Szóval New Yorkba megyünk mert apukám ott k...