тєη ❦

2.7K 198 134
                                    

12 Mayıs 2019

Büyük olan ağlamaktan salonda uyuyakalmıştı duyduğu bildirim sesiyle irkilerek uyandı. Telefonunu açtığında bebeğinden mesaj geldiğini gördü.

Bebeğim 🐰💜:

Taehyung mesaj atmayı bırak.

Jeongguk...

Öldü.

Büyük olan son gördüğü mesajla kalbine bir ağrı girdiğini hissetti. Meleği ölmüş müydü? Hayır hayır bu imkansızdı sonuçta birbirlerini bırakmayacaklarına söz vermişlerdi değil mi? Titreyen elleriyle cevap yazdı.

TaeTae~ 🐯✨💜:

Güzel şaka (!)

Eğer bunu kesmezseniz kötü olur.

Bebeğim 🐰💜:

Taehyung, ben Yungeom.

Biz Jungkook'la birlikte Busan'a geri dönmüştük çünkü...

Jeongguk'un beyninde tümör varmış...

Ailesi ameliyat olması için geri çağırmışlardı ve Jeongguk seni tekrardan sağlıklı bir şekilde görebilmek için kabul etmişti...

Ama ameliyat hepimizin umduğu gibi gitmedi ve o hayatını kaybetti..

Taehyung son mesajı gördüğü anda telefonu tam fırlatacaktı ki bir mesaj daha geldi.

Bebeğim 🐰 💜:

Taehyung aslında bunu sana söylememeyi planlıyordum ama bana eğer ameliyat iyi gitmezse bunu sana söylemem için bana yalvardı.

Jeongguk sana aşıktı...
(Görüldü 13:56 ✔️✔️)

Büyük olan kendini kaybetti ve telefonunu fırlatıp bağırarak ağlamaya başladı. Etrafı dağıtıp eşyaları kırıyordu bütün evi darmadağın ettikten sonra meleğinin odasına gitti ve yatağına yattı. Bebeğinin yastığını alıp kokusunu içine çekerek ağlarken aklına küçüklük anıları gelmişti.

"B-beni hiç bırakma hyung."

"Seni hiçbir zaman bırakmayacağım güzelim."

"Hani birbirimizi hiçbir zaman bırakmayacaktık? Niye sözünü tutmadın.."

Büyük olan titrek nefesleriyle gözlerini kapattı ve bebeğinin yastığına sarılarak uykuya daldı.

🎉 ❥ 𝑩𝒆𝒍𝒍𝒚𝒂𝒄𝒉𝒆 ❦ тαєкσσк hikayesini okumayı bitirdin 🎉
❥ 𝑩𝒆𝒍𝒍𝒚𝒂𝒄𝒉𝒆 ❦ тαєкσσкHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin