No dobra, umarł, ale co mnie to obchodzi?

62 12 13
                                    

Może myślisz sobie, że nie znasz typa. W sumie to jest duże prawdopodobieństwo, że nie wiesz kim on w ogóle jest. Faktycznie, o Grzegorzu nikt już za bardzo nie mówi. Ale może muzyka rozjaśni ci w głowie?


Przy pierwszym odsłuchaniu Białej flagi  pomyślałam, że już mi się kiedyś obiła o uszy. To dzięki niej rozpoczęła się moja przygoda z Republiką. Nikła szansa, ale może z Tobą będzie tak samo?


Dla mnie Telefony i Biała flaga są jak siostry- mówisz o jednej, myślisz o drugiej. Jest to zupełnie pozbawione sensu i logiki, ponieważ te piosenki są zupełnie inne. Ale ja tak mam i koniec, w mojej głowie są one nierozerwalnie związane ze sobą metalowym łańcuchem.


Mam koleżankę, która to zna! To chyba wystarczający argument, żeby umieścić tu Mamonę. Utwór ewidentnie krytykujący materializm wszelkich celebrytów i celebrytek, a i tak znalazło się parę babć, które uznały Grzegorza za najgorszego gbura na świecie. I tak to jest, jak wszystko w życiu bierze się na poważnie.


Może chociaż oglądałeś jakikolwiek koncert z okazji rocznicy odzyskania niepodległości? Rok temu śpiewał to Igor Herbut, bardzo ładnie mu wyszło.


Mam koleżankę (inną), która to zna! Gdy mi o tym powiedziała, byłam niesamowicie zaskoczona, że ktoś z mojego towarzystwa potrafi zaśpiewać jakikolwiek utwór Grzegorza. A teledysk do Tak.. Tak.. to po prostu złoto. Kocham.



Odchodząc.Where stories live. Discover now