"Dobrý den pane Kime" mladý muž si potřásl rukou s ženou pokročilého věku sedící na pohodlné kolečkové židly za obyčejným kancelářským stolem, na kterém však měla až nezdravě čisto. Nikde se nepovaloval jediný papír, rozečtená složka, ani perfektně ořezaná tužka. Tato žena se stala obětí stereotypního prostředí ve kterém pracovala, a kam se chystal nastoupit i Namjoon.
"Dobrý den paní Lee" černovlasý muž se snažil o milý tón, přestože na něj místnost působila zastrašujícím a depresivní dojmem.
"O podmínkách už jsme se bavily, smlouvu jste podepsal, takže prejděme rovnou ke konkrétním pacientům" žena ani nepočkala na Kimovu odpověď a pozornost věnovala počítači.
"Ve škole jste měl perfektní prospěch, takže se nebojím vám rovnou přiřadit pacienta, souhlasíte?" letmo pohlédla do Namjoonovi tváře a když nenašla žádný odpor, pokračovala ve vysvětlování.
"Park Jimin... Zrovna mi k němu vypadl psychiatr, prý s ním nemluví a už s ním nechce dělat" paní Lee protočila očima a téměř neslyšně si zamumlala "Tenhle měsíc už druhý".
"A co se mu stalo?" Namjoon byl trochu nervózní. První pacient jeho, snad úspěšné, kariéry. Nechtěl nic pokazit.
"Nikdo neví, je tu kvůli sebepoškozování, anorexii a pokusu o sebevraždu" žena otevřela jedno šufle ve stole. Kim se ani nemusel dívat, aby věděl, že je vše úhledně srovnané podle abecedy, ani jeden papír mimo.
"Tady je jeho složka, pročtěte si ji a byla bych ráda, kdyby jste se za ním ještě dnes stavil a alespoň se trochu seznámil" podala mu do rukou černé desky a pohledem naznačila, aby už odešel.
"Dobrá, děkuji, určitě za ním zajdu" Namjoon se lehce uklonil a odešel z kanceláře.
Jeho vlastní kancelář byla plná ještě stále nevybalených krabic. Štěstí, že se zvládl bez úhony dostat ke svému stolu, na který položil složku a s povzdechem usedl do židle.
"Park Jimin
13.10. 2003
BusanDatum přijetí: 17.5. 2018
Diagnóza: Pokus o sebevraždu (předávkování), anorexie, sebepoškozování"
Pokoj: 17
Přečetl si nahlas první stranu se základními informacemi o pacientovi. Namjoona zarazilo, jak dlouho už v tomto zařízení je.
Na vnitřní straně desek byla ještě tabulka z každodenním vážením a měřením, která ho tolik nezajímala.
Fotka z nějakého důvodu chyběla. Možná se odmítal fotit. Dále byly už jen záznamy z různých sezení. Kim se rozhodl přečíst si příjmací zprávu.
17.5. 2018
Doktor: Dr. Lee JisooVáha: 41,7kg
Výška: 1,73m
Poškození: Řezné rány na zápěstí, kotnících, stehnech a pod žebry
Vyřezané 'JK' na levé klíční kosti
Rozmlácené klouby na rukou
Popáleniny na dlaních, zápěstích a krkuMedikace: -
Poznámky: Nekomunikuje, pouze pláče a cosi si mumlá, nebrání se vyšetření.
Namjoon byl zaskočen. Jak mohl mít někdo v 15 letech při jeho výšce jen 41kg? A tolik zranění... Sám nenáviděl, když se byť jen řízl nožem u krájení chleba.
Dále vytáhl náhodný list z některého sezení, které hned podle prvních slov praktikoval jiný doktor.
25.7. 2018
Doktor: Dr. Jung Hoseok
ČTEŠ
Tell Me Your Story/Jikook/Namjoon (OneShot)
FanfictionNamjoon konečně vystudoval svou vysokou školu a může nastoupit do svého vysněného povolání psychiatra. Jeho první pacient však nebude tak lehký oříšek. Řekne Namjoonovi jeho příběh a dovolí mu ho vyléčit?