Contractul

7 0 0
                                    

Dimineata următoare, când Kay se trezeste, observa faptul ca Jason era deja treaz si fosrte interesat de un fisier de pe laptop, asa ca se apropie sa vada despre ce e vorba.

"Cri cri, la cât de atent citesti acolo puteam sa fur si muntele si tot nu ai fi observat." Glumește Kay pentru a ii atrage atentia lui Jason.

"Presupun ca ai dreptate, dar am un motiv foarte bun, am stabilit o conexiune decentă si am gasit un contract destul de simplu pentru a ne inceoe activitatea" Îi spune Jason entuziasmat.

"Parca am discutat sa rezolvam cu resursele inainte sa luam contracte." Se mira Kay.

"Ai dreptate, dar e ceva destul de usor si avem ocazia sa facem rost de niste bani pentru a ne ușura munca." Afirmă Jason.
"În plus, e ceva destul de usor de facut, iar pentru ca plătește foarte putin nu este nimeni interesat" Adaugă acesta.

"De ce mai plătește ce cineva daca e asa de usor?" Întreabă Kay.

"Pentru ca e foarte greu sa nu fii prins dupa, dar noi nu trebuie sa ne facem griji, teoretic nu mai existam, nu are cum sa ne urmărească sau sa ne prindă." Răspunde Jason.

"Bine punctat!" Exclama Kay intrigat. "In cazul asta, spune despre ce e vorba si rezolv eu." Adaugă el.

"Intr-un oras din apropiere se va afla un transport important, tu trebuie sa sbotezi vehiculul pentru ca proprietarul sa poate ridica asigurarea pentru marfa, totul e asigurat, trebuie doar sa umbli la motor fără să fii observat, nu există paza." Îl informează Jason.

"Și cât de mult luam pentru asta?" Îl intreaba Kay pregătindu-se să plece.

"1000 de dolari"Raspunde Jason.

"Suna destul de bine! Cât timp eu ma ocup de contract tu poti să încerci să mai rezolvi din problemele cu resursele." Îi spune Kay inainte sa plece.

Kay pleca la drum in directia orașului, în timp ce Jason închide temporar laptopul si incepe sa lucreze.

Timpul trece si se face seara, iar atunci umbra apare lângă Kay care continua sa meargă fără să vadă orașul.
"Ha! Vad ca nu stai pe loc nici o clipa, tu chiar nu obisesti?" Îi spune umbra.
"Prefer să nu ma gandesc la asta, merg si imi ocup mintea cu altele." Îi răspunde Kay scurt.
"Observ, pariez ca te gândesti cum vei schimba tu lumea dintr-o peșteră." Îi spune umbra in bataie de joc.
Kay nu îl baga in seama si continua sa meargă în direcția orașului. După încă câteva ore de mers acesta decide sa se odihnească până dimineață.
Ziua următoare Kay se trezeste devreme pentru ca trebuia sa ajunga in oras până la amiază. Drumul continua in liniste până când acesta ajunge in oras si isi pune masca.
In momentul in care el se apropie de vehicul observa o trusă cu scule lângă capota putin deschisa, atunci el a stiut ca masina era cea care trebuia sabotata, asa ca a inceput sa lucreze cat de repede putea. La un moment dat umbra îi spune:
"Garabeste-te, vine cineva!"
Kay închide imediat capota si se ascunde. La scurt timp aude masina cum pleaca, apoi liniștea este perturbata de o intrebare:
"Ce ai facut? Masina merge!" Se mira umbra.

Dar Kay răspunde linistit:
"Va pierde controlul mașinii peste 20 de km."

Fără alte întreruperi, Kay se întoarce la Jason, de data asta mergând încet și bucurandu-se de împrejurări.

Mai tarziu, în aceeași zi, liniștea drumului este perturbata de Kay:
"De unde ai stiut?"

"Ce?" Răspunde umbra cu o intrebare.

"Ca vine cineva, când lucram la motor, cum ai putea sa stii, tu esti doar in mintea mea, nu aveai cum sa stii." Se mira Kay din ce in ce mai mult.

"Ha, simplu, l-am auzit, dar tu erai prea concentrat sa o faci." Îi răspunde umbra pe un ton relaxat.

"Totuși, asta imi da de gândit, oare ai putea avea simțuri separate?" Se întreabă Kay.

"La ce te referi? Sa pot manifesta o interacțiune cu mediul fără să fiu legat de tine?" I treba umbra.

"Nu." Îi răspunde Kay. "Simturile sunt doar interacțiuni dintre particule si noi cu o acuratețe atât de mare încât creierul sa poata determina exact sursa si natura interacțiuni..." continua Kay.

"Așa." Spune umbra pe un ton derutat.

"Poate exista o modalitate de a reproduce interacțiunea in afara receptorilor corpului folosind o tehnică de meditatie profundă și continuă." Dezvolta Kay.

"Tot nu inteleg, ce legatura are meditatia?" Intreaba umbra.

"Corpul nostru consuma energie, de multe ori manifestată sub forma de căldură, dar caldura nu este simgura, corpul are si o cantitate modestă de electricitate, care este cauza functionarii creierului si a tot ce se întâmplă în corp, daca pot sa calmezi mintea in asa fel incat sa minimalizezi utilizarea de energie, si poate chiar sa încadrezi in costul energetic normal si o interacțiune exterioară la nivelul particulelor astfel încât să poți primi aceleași semnale doar ca citite din alta locație." Explica Kay.

"Hm, suna corect, crezi ca e ceva practic?"
Intreaba iar umbra.

"Vom vedea." Răspunde Kay. "Momentan trebuie sa ajungem inapoi la Jason." Continua el.

Dupa cateva zile Kay ajunge, si spre mirarea lui Wolfgang era si el prezent. El si Jason discutau iar Kay decide sa se alăture:
"Ma bucur sa vad ca ai ajuns cu bine, dar unde e Hunter?" Intreaba acesta.
"Și eu ma bucur sa fiu aici dar in ceea ce îl privește pe Hunter, a decis să se retragă." Răspunde Wolfgang.

Apoi Jason le atrage atenția:
"Chiar și în 3 sunt sigur că ne putem descurca, dar acum sa sărbătorim, tocmai am primit 1000 de dolari!"

"E un fosrte bine, acum putem sa ne ocupam cum se cuvine de locul asta!" Exclama Kay.

"Dar mai e ceva." il informează Jason.

"Ce?" Se mira ceilalți 2.

"După ce am primit banii, am primit un mesaj privat, pare să fie organizația de top care tine sub control pe toți cei ce preiau contracte, mesajul spune asa: - Recent am aflat de existenta unui nou grup de mercenari/assassini si am dorit să vă informăm că o parte din toate câștigurile revin la noi iar penteu preluarea contractelor aveti avea nevoie de permisiunea noastră. Prin a ne respecta regulile impuse de noi veți fi eliminați!!-" Spune Jason citindu-le mesajul celorlalți 2.

"Nu luam ordine de la nimeni! Nu au ce sa ne faca ne pregătim pentru orice!" Se revoltă Kay.

"De acord!" Afirmă Wolfgang fiind urmat si de Jason.

"Atunci sa trecem la treaba, ce mai asteptam?!" Le spune Kay.

"Cred ca daca vrem sa ne punem rau cu o armată privată și bine echipată ne trebuie o baza adevarata, asa ca ar trebuie sa lucrez cu Jason la un proiect, știind că tu nu esti atras de lucrurile din domeniu , ai totusi ceva ce ai vrea sa fie in plan? " Îl întreba Wolfgang pe Kay.

"Nimic general, doar sa ma ocup singur de camera mea." Răspunde Kay intrigat de întrebare.

"Atunci trecem la treaba. Totusi Kay, te rugam sa ne dai o parere in legatura cu restul planurilor, sunt sigur că vei gasi ceva de îmbunătățit!" Spune Jason.

Iar cei 3 au trecut direct la treaba, pentru 2 saptamani fiind complet preocupați de locul în care aveau sa isi desfasoare toate activitățile pentru o lungă perioadă de timp.




Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 28, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Umbra lui Kay Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum