ASİYE TUZCU: 40 yasinda yasadiklari dolayisiyla sert yada otoriter belkide sadece ogluna iyi ama sevilen bir kadindir evdeki calisanlar tarafindan oglu icin herseyi yapar ama sevdasi karsisina cikinca da herseyi darmadagin olur ....SINAN TUZCU: ailesinin basindadir tek deger verdigi annesi sevdigi birde babasindan kalan soyismi babasinin ... aşki ile buyuk bi imtihana girer bakalim cikabilicekmi sapa saglam..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
MUSTAFA KALELİ: 45 yasinda sert bir adamdir distan oyle gorunur enazindan ama icinde ne gozyaslari firtinalar vardir kimse bilmez tek deger verdigi unuttum sandigi sevdasi ve kizidir ..hapistedir suan ama cezasi biter ve yillar sonra ise memleketine donucektir sevdasiyla olan hasretine...
ÖYKÜ KALELI: cok duygusal ama isi soz konusu oluncada mantikli olan birisidir onun icin en kiymetlisi aşki bide babasidir herseyden habersiz babasini bekliyordur askiyla olan sinavinda ise kazanip yasicakmi kaybedip yasan ölu olucakmi..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
20 yillik bi sevda...zamaninda mustafa cesaret edip soyleyemedigi icin babasi asiyeyi baskasina verir..mustafa ise suan hapiste asiyenin kocasi SEFA'yı öldurmustur simdi ise mustafanin 20 yillik cezasi biter bunu ogrenen sinan iyice delirir tâki sevdigi kadinin babasi , babasinin katili olan adam oldugunu ogrenene kadar ,asiye ise yillardir icinde sakladigi kûl oldu sandigi sevdasiyla sınanir nerden bilsinki adamla yeniden gozgoze gelince alevlenecegini ...sinani ise oykuden uzak tutmak icin evlendirmek ister ,oyku ise herseyden habersiz babasinin gelmesini ve asik oldugunu soylemeyi bekler tâki sevdigini baskasiyla goresiye kadar....
23.12.2019 yeni hikayeme basladimm hayirlisiylaaa
Nasil sizcee fikirlerinizi yorumlarinizi bekliyorummm lutfen yorum yapinnn
Canlarim saygilar sevgiler iyikiler...🖖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karmAŞIK"sevdam"
Romanceaşka düşen divane gezer... oglumunda hayatini mahvetme KALELI ASİ gozlerime bak oyle soyle gercekten vazgectimi kalbin benden... bana ASİ deme benim adim ASİYE.. sen benim ASİ SEVDAM'sın.. ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ öykum...seni çok ozledimmm sinanimm bende seni...