I give all of you the last update... because after this, I'm just writing just in a long school holidays...
Happy reading everyone...
Hari yang ditunggu tunggu akhirnya tiba... hari ini, semua kumpulan mafia yang terlibat dalam war antara TWT dan TSL dengan TEK dan Ghaf berkumpul di satu padang yang sangat luas...
Kelihatan 17 buah kereta sport dan 12 superbike meluncur laju di atas jalan raya... serta 5 buah helikopter terbang di udara... semua nya milik TWT.
Mereka tiba di lokasi yang jauh dari semua orang...yang ada hanya padang yang luas dan pokok-pokok di sepanjang jalan... semua sudah berada di situ... kecuali TWT dan TSL...
Sebaik sahaja TWT sampai TSL juga muncul... kelihatan 20 buah kereta sport dan 6 buah superbike milik TSL muncul...
Semua ahli TWT memakai topeng muka...jadi tiada siapa yang kenal ahli TWT kecuali Dato' Manaf... Namun bukan sahaja ahli TWT yang memakai topeng muka malahan TSL juga memakai... Tapi bukan semua, hanya yang menaiki superbike sahaja memakai topeng muka...
"Well,well,well...look who here, king and Queen of Mafia in the world's loser have come..."- kata ketua Everygldes lantang
"Why? are you scared?"- sindir Shaf
Matanya melihat ke arah belakang ketua Everygldes,TEK dan Ghaf... Kelihatan ada beberapa orang ketua daripada kumpulan lain turut berada di situ...dia terlihat ke arah dua orang ketua mafia yang pernah bekerjasama dengannya...
'Nampaknya mereka dah ugut beberapa ketua mafia...'-getus hati Shaf
"For what? You just a little bitch... girl"- sinis King, ketua TEK pula
Warna mata Shaf sudah berubah... Aura kegelapan mengelilinginya... Semua yang berada di situ meremang bulu roma apabila merasai aura kegelapan tersebut
'aku macam pernah rasa aura kegelapan ni...'- bisik hati Dash dan Ay
"Not to fast, dear... You'll lost your control later... "- tegur Dato' Manaf dari earpiece yang diberi oleh Risya sebentar tadi...
"What do you want?"- tanya Shaf
"Ruin your life and get the title King of Mafia in the World,of course..."- balas ketua Everygldes pula
"Huh!in your dream..."- sinis Dash
"Ops!sorry... not in your dream too..."- bidas Shaf selamba
"A'tarraing"(celaka)- carut ketua Ghaf
"You...a'tarraing, bastard"- balas Shaf
Tanpa sebarang amaran, ketua Everygldes menyerang Shaf namun Shaf lebih pantas mematahkan serangan nya...
Ketua Everygldes jatuh terlentang di atas tanah setelah terkena back flip daripada Shaf... Padang tersebut penuh dengan bunyi pedang bertembung dan berbalas tembakan selain bunyi tumbukan daripada sesetengah orang...
Ramai anak buah TEK, Ghaf dan Everygldes tumbang selepas menerima asakan daripada anak buah TSL, TWT, TDL, TLC, THS dan TDS...
"One By One"- cabar Shaf sebaik sahaja melihat beberapa orang anak buah Everygldes ingin masuk campur
"One By One"- sahut ketua Everygldes
Pertarungan semakin sengit apabila lebih ramai anak buah musuh yang tiba...
YOU ARE READING
DIAMOND HIGH SCHOOL [C]
Teen FictionMengisahkan tentang kehidupan Tengku Danish and The gang dan Tengku Amyra and The gang.... Tengku Danish merupakan pelajar baru di DIAMOND HIGH SCHOOL dan tidak mengetahui apa-apa tentang Tengku Amyra... Jangan kata latar belakang, nama penuh Tengku...