1. fejezet

219 10 0
                                    

A lelátón ültem és éppen Willnek a labdáját rugdostam el a varázserőmmel. Jó volt nézni, hogy egy nagyképű focista nem tud belerúgni a labdába, és csak fut utána.

Will:

Will:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kb. 2 éve jöttem rá, hogy nekem van valami különleges képességem, amit mindenki csak varázserőnek hív. Például tudok teleportálni, megváltoztatni dolgokat, lélegezni a víz alatt, elrepíteni tárgyakat, mint most Willnél a labdát.

Ez alatt a két év alatt ki tudtam sajátítani az erőmet, így már tökéletesen tudom használni.

Hirtelen megjelent mellettem David.

David:    

- Nem félsz, hogy egyszer valaki meglát? - kérdezte

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Nem félsz, hogy egyszer valaki meglát? - kérdezte.

Ő az egyike annak a pár embernek, aki tud az erőmről. Rajta kívül a szüleim és a bátyám tudnak erről. A bátyámnak, Hunternek is elő jöttek képességei, de ő nem használja annyit, mint én, ezért nem megy neki annyira. A szüleim pedig azért, mert tőlük örököltük ezt a képességet.

Hunter:

- Tudod, hogyha valaki meglát, akkor kitörlöm az emlékezetéből

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Tudod, hogyha valaki meglát, akkor kitörlöm az emlékezetéből. – ezért nem tudnak az emberek rólam, mert akikben nem bíztam, azoknak kitöröltem az emlékét. – És egyébként mit keresel te itt? Nem fát kéne pakolnod?

David dolgozott egy cégnél, ahol eredetileg adminisztrátor volt, de mindig csak fát pakolt.

- Nem, ma nem dolgozom. – válaszolta – pont téged kerestelek, beszélnem kell veled.

- Rendben, de ne itt.

Megfogtam a kezét és el teleportáltam magunkat a Chicago-i tengerpart egy nem emberlátogatott részére.

-Most komolyan, nem tudtunk volna a lelátón beszélni?- David még mindig nem szokott hozzá. – Vagy esetleg, ha ott nem jó, akkor gyalog elmehettünk volna valahova.

- Igen, de akkor nem a tenger mellett tudnánk beszélni. – a mondatom közben ráültem egy sziklára, ami ránézésre kényelmesnek tűnt. – Szóval...mit akartál mondani?

- Apám nyomoz utánad.

David apja a természetfeletti dolgokban hisz. Azt gondolja, hogy tele van földönkívülivel a Föld. Kicsi már az őrült tudósra hasonlít. Egyszer már talált egy olyan erővel bíró embert, mint én, és azóta hisz bennük. Ezt a különleges embert miután elfogta David apja, azután meghalt. De az apjának mégis sikerült pár dolgot kikutatnia és már lassan 4 éve azon dolgozik, hogy ezeket a DNS-ET magába tegye. Már párszor a korházban is kikötött, de ez nem állította le a kutatásban.

-Hogy érted azt, hogy nyomoz utánam?

- Rájött a különböző gépeivel arra, hogy több ilyen ember él a Földön.

- Hát akkor majd kitörlöm az emlékéből.

- Tudom, hogy ez az egyetlen megoldás, de nem törölheted ki csak úgy az emberek emlékét.

- Akkor mondd meg, hogy mit csináljak!

Hallgatott. Tudom, hogy neki sincsen más ötlete, de biztos aggódik az apjáért.

Megint megfogtam a kezét, és el teleportáltam magunkat egy nagyon mini szigetre.

Ezen a szigeten volt egy pálmafa, az körül kb. 1 méteren homok és azután már jött a víz.

-Elmondanád, hogy most hol vagyunk?- kérdezte David.

- Valahol az Atlanti-óceánon. – az a baj, hogy pontosan én sem tudtam. – Arra gondoltam, hogyha úszol, akkor elfelejtesz minden magánéleti dolgot.

- Aha, és azt mondod, hogy innen- te se tudod, pontosan honnan- ússzak el valamerre, de, hogy merre azt te se tudod pontosan.

- De azt tudom. Arra. – mutattam abba az irányba, ahol szerintem van a házunk.

- Tudod nem akarok csurom vizes ruhában hazamenni és ez a kedvenc gatyám.

Varázsoltam rá egy fürdőgatyát magamra pedig egy bikinit. – Most megfelel?

-De még így se tudom, hogy milyen messze van a part.

Elindultam felé és megpróbáltam belökni a vízbe, de ahelyett, hogy beesett volna, inkább engem dobott bele.

-Jó most már muszáj neked is bejönnöd!

- Én aztán be nem megyek. Nekem jó itt kinn. – keresett egy helyet ahova leülhet- Egyébként is túl hideg a víz.

Megfogtam az erőmmel és belerepítettem a vízbe.

-Na ez nem ér. Így nem volt esélyem még egyszer belökni téged.

- De így legalább nem egy lakatlan szigeten hagylak ott.

- Nem, nem mész el. Most már velem leúszod az egészet!

Annyira jól nem tudok úszni, hogy kb. azt az 1 km-t megtegyem. De nagyon köcsög lennék, ha itt hagynám egyedül, viszont, ha el teleportálnám mindkettőnket, azt nem engedné.

Ezért jó, hogy meg tudom oldani, hogy lélegezzek a víz alatt.

-Ez így nem járja, hogy tudsz a víz alatt úszni, én meg itt ússzak a víz tetején és próbáljam magamat fenntartani...

A mondat végét már nem hallottam, mert már lenn voltam a víz alatt.

Tudtam, hogy mindjárt utánam fog jönni David, és adhatom majd neki a víz alatt légzés élményét. De addig is kihasználtam, hogy nincs itt és úsztam a víz alatt.

Miután lejött a víz alá megoldottam, hogy tudjon lélegezni és elkezdtünk úszni.

És hirtelen megláttam valami fényeset a víz alatt. Nem tudtam mi az, ezért felhívtam Davidet a víz felszínére, mert ott könnyebb beszélni.

-Láttad azt a valamit ott lenn?- kérdeztem.

- Igen, biztos valami állomási hely a víz alatt- gondolkodott.

- Az nem így néz ki te is tudod, de az lesz a legjobb, he lemegyünk oda és megnézzük.

Régebben már úsztunk a víz alatt és láttunk ilyen víz alatti rejtett állomásokat, amikről az embereknek nem tudnak és mi se szóltunk egy szót se senkinek. De ez a valami, amit most láttunk az egyáltalán nem úgy nézett ki, mint az az állomás.

Elkezdtünk lefelé úszni, és ahogy egyre közelebb értünk úgy néztek ki a fények mintha valami fura házakat alkotnának. És amikor még közelebb haladtunk olyat láttunk meg amire egyáltalán nem számítottunk.

Befagyott erők (Szünetel)Where stories live. Discover now