3. fejezet

68 6 0
                                    

Minden reggel Camival szoktam suliba menni. Ő visz a kocsijával. Audija van és imádok abba a kocsiba ülni.

Most, hogy újra suli van és vége a nyári szünetnek újra jön a sok középiskolai dráma és a rengeteg tanulás. Tavaly az egyik gyereket lecsukták drogdílereskedésért. Dawson, a díler 3 hónapja börtönben van, de 10 hónap múlva kiengedik.

Dawson:

Még be se értem a suliba és már a diák tanácselnök hívott, hogy be kell mennem az igazgatóiba, mert beszélni akar velem az igazgató

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Még be se értem a suliba és már a diák tanácselnök hívott, hogy be kell mennem az igazgatóiba, mert beszélni akar velem az igazgató.

Elmentem a szekrényemhez, ahol Chelsea állt. Chelsea az évfolyamtársunk és bejött neki Hunter és most is csak azért jött ide, hogy beszéljen velem Hunter-ről.

- Szia - köszönt. Meg se várta, hogy visszaköszönjek már mondta is. – Láttam Hunterrel Rexát. Csak nem együtt vannak? Ha együtt vannak, akkor csak mondom, hogy nem illenek egymáshoz. Hunterhez egy ilyen csaj illik, mint én, nem olyan, mint ő.

- Szívesen beszélgetnék még veled Chelsea - válaszoltam. - De sajnos beszélnem kell az igazgatóval, úgyhogy nem érek most erre rá. Bocsi.

Gyorsan elmentem mellette, mert nem volt kedvem a még több kérdéséhez, hogy hova megyek meg ilyenek. Bementem az igazgatói elé, ahol már ott volt az igazgató és beszélt valakivel. Amint meglátott, azután elhallgatott és bemutatta a gyereket:

- Szia Katie, ő itt Ryan és új ebben az iskolában. Szeretném, ha körbevezetnéd és segítenéd a beilleszkedését.

Ryan:

- Oké- válaszoltam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Oké- válaszoltam.

- Szóval Ryan, ő itt Katie és ő fog körbevezetni a suliban- folytatta az igazgató. – Ne aggódj Katie nem pon-ponlány fajta- tette hozzá halkan, hogy ne halljam, de én mindent hallottam.

Körbevezettem Ryan-t a suli különböző termein, az ebédlőben, megmutattam neki, hogy hol vannak a WC-k és még az udvart is láthatta.

- Gondolom, már sietned kell, de ha még egy picit ráérsz, akkor megmutatod, hol van a szekrényem? Mert azt az igazgató elmondta, hogy melyik, de azt nem, hogy hol van.

- Persze-válaszoltam. – És mondta a számát vagy azt nem.

- 210-es asszem.

Elvezettem a szekrényéhez, és nekem pont mellette kettővel volt az enyém, úgyhogy ha már itt voltam, akkor kivettem onnan, ami kellett és bepakoltam.

- Szóval neked itt a szekrényed mellettem, akkor mindig, ha kereslek, itt leszel és kérhetem a segítséged.

- Aha és egész nap várnál arra, hogy jöjjek még akkor is, ha egyszer sem jövök?

- Persze. Tudod a válaszokért mindent. Egyébként, ha már itt tartunk, tudom, hogy most vezettél körbe, de meg tudnád mutatni a termet is, ahol leszek.

- Mi lesz az első órás és hányas teremben?

- Angol és 22-es.

- Nekem is az lesz.

- Nahát, akkor el is tudsz kísérni.

Elvezettem Ryan-t a 22-es teremhez és az után jöttem rá, hogy nincsen David, miután leültem.

Bejött az órára Mr. Ross és kérte, hogy mindenki álljon párba. Ilyenkor a végleges párunkhoz álltunk, ahhoz, akivel egész évben együtt fogunk dolgozni, ha közös munka lesz. Egyértelmű, hogy ilyenkor nincs itt David.

Sokan lány elindult Ryan felé, mert hiszen ő az új srác és az sem mellékes, hogy jól néz ki. Valaki maradt a régi partnerénél. Miután meglátta Mr. Ross a nagy tömeget Ryan körül kiválasztotta Lizt, hogy ő legyen a partnere.

Liz egy kicsit visszahúzódóbb lány volt. Nem nagyon beszélt, de okos volt, viszont nem az a kockafajta, aki mindig ötösre írja meg a dolgozatokat hiba nélkül.

Aki egyedül maradt és így emiatt a partnerem lett az Will volt. Neki a szokásos párja Matt, de most valamiért ő sem volt itt.

Matt:

- Szia Katie! Örülök, hogy veled lehetek párban- mondta Will

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Szia Katie! Örülök, hogy veled lehetek párban- mondta Will.

- Miért? Mert azt hiszed, hogy minden feladatot megcsinálok majd egyedül? Akkor most mondom, hogy max a felét fogom megcsinálni- válaszoltam.

- Hát igen félig ezért, de azért is, mert tekintettel vagy az edzéseimre. Ne is próbáld tagadni, tudom, hogy Dawson-nál is tekintettel voltál erre.

- Igen... csak az a különbség közted és Dawson között, hogy Dawson-nal jártam veled meg nem.

- Tudod, ezen könnyen tudunk változtatni.

- Lehet, de nem fogunk.

Szerencsére nem kaptunk még közös munkát, úgyhogy reménykedek benne, hogy nem Will-lel kell majd párban dolgoznom.

A szekrényemnél voltam szünetben és miután megfordultam láttam Sean-t. Látni lehetett a szemében a félelmet és a feldúltságot.

Befagyott erők (Szünetel)Where stories live. Discover now