Firman Allah S.W.T :
"Sesungguhnya Allah tidak akan mengampunkan dosa syirik mempersekutukanNya (dengan sesuatu apa jua), dan akan mengampunkan dosa yang lain dari itu bagi sesiapa yang dikehendakiNya (menurut aturan SyariatNya). Dan sesiapa yang mempersekutukan Allah (dengan sesuatu yang lain), maka sesungguhnya ia telah melakukan dosa yang besar. "-Surah Al-Nisa': 48
--------
Malam itu, malam Jumaat. Kebiasaannya Mas Joko menolak untuk menerima pesakit yang ingin berubat dengannya. Biarpun ditawarkan wang ringgit yang tebal mahupun barangan mewah.
Wang tunai yang baru diterima daripada seorang wanita bernama Julia, dimasukkan ke dalam sampul besar. Esok dia mahu ke bank. Duit itu perlu disimpan dengan selamat.
Malik berteleku senyap di dalam bilik. Matanya terpejam rapat. Sebiji bantal peluk yang sudah ditebuk lubang pada bahagian tengah, diletakkan pada satu sudut.
Tilam nipis bercadar kuning ditabur dengan tujuh jenis bunga pelbagai warna. Bibir anak muda itu mula terkumat kamit membaca mantera.
Percubaan pertamanya di dalam menguji ilmu yang sudah dipelajari dari tok gurunya, Mas Joko.
"Uji pada perempuan yang kau suka, Malik.. Masuk ke dalam mimpinya dan gauli dia sesuka hatimu.. Jika dia inzal kepuasan, kamu telah berjaya..Hehehe.. " tidak pernah dilupa pesanan oleh tok gurunya itu.
Batang zakarnya yang masih bersaiz normal itu, diurut lembut dan teratur. Mulutnya masih tidak lekang dengan bacaan mantera.
Ralit dan asyik.
Helaian rambut dan seluar dalam Aziah yang dicuri telah dimasukkan ke dalam bantal peluk yang sudah dilubangkan itu.
Mantera terus dibaca. Tubuh tegap telanjangnya semakin basah dengan peluh. Bunyi burung hantu di luar bisa membuatkan bulu roma sesiapa pun meremang.
Bibir Malik mengukir senyum. Aziah sudah tidur. Ini peluangnya.
Batang zakarnya yang keras berjuntai sudah berdenyut hebat. Dia kini sudah masuk ke dalam mimpi Aziah, gadis idaman kalbu yang sering didambakan.
Dalam mimpi si gadis, Aziah sedang berjalan tenang di sebuah taman bunga. Kagum dengan keindahan taman itu, si gadis bertemu dengan si jejaka tampan yang tidak dikenali. Sangat kacak dan bertubuh tegap.
Lelaki itu tidak bersuara. Hanya tersenyum dan memimpin tangan Aziah ke tengah taman yang berumput hijau umpama karpet.
Gadis itu longlai. Bibir sang jejaka sudah mengucup lembut bibirnya yang merah.
Baju tidur yang dikenakan si gadis sudah diselak naik ke atas. Payudara mengkal bersaiz sederhana itu diramas lembut. Ramasan bertukar kepada sedutan silih berganti pada puting tetek yang semakin tegang terangsang.
"Ohhh... Uhhh.. " si gadis melenguh tanpa sedar di luar mimpinya. Kewanitaannya mula basah apabila jari jemari si jejakanakal meneroka alur farajnya.
Malik sedar sudah tiba masanya dia mendayung. Perlahan-lahan dimasukkan alat sulitnya yang menegang ke dalam lubang bantal peluk itu.
"Uhhh! Urghh! Sakitttt...!" Rengekan Aziah kedengaran sangat merangsangkan.
Sang jejaka terus membenam dalam-dalam hingga santak batang zakarnya. Digoyang pinggulnya ke depan ke belakang secara teratur.
Bercak air mazi Aziah dirasai oleh Malik, biarpun realitinya dia sedang melanyak sebiji bantal peluk yang sudah dibaca mantera!
Tubuh si gadis mula menggigil kuat. Faraj ketatnya tidak kuat lagi menahan henjutan demi henjutan nikmat oleh lelaki itu. Dia terasa terbuai bagai di awang-awangan.
YOU ARE READING
MIMPI [18+]
Horror"Pakuk Ma Pakuk Rajuna, Pakuk Ma Perebah Kasih, Tertutup hati Razi yang gusar, Tertutup hati Razi yang kasih kepada Laila Terbuka kasih kepada aku.. " Mantera Berahi Malam dibaca dengan penuh kusyuk oleh Kelsom. Mata merah berair milik Nek Tijah...