Анонимния..

35 3 1
                                    

Аз настръхнах и го погледнах преглъщайки бавно от страх, защото не знаех какво се случва, за това реагира бързо, като му махнах ръката. Namjoon веднага се обърна и се хвана за главата, а Jungkook се обърна и намина на Namjoon.

~Namjoon - Извинявай.. не исках да го направя..
[каза той като се хвана за врата]
~Аз - А... н-нищо..

Аз продължих да гледам към сцената и към Lisa и Jungkook, защото ми беше любомитно за какво си говорят, но не исках да падам пак, за това само ги гледах. Докато седях изведнъж Namjoon стана и ме хвана за ръката незабелязано от феновете и ме завлече към тоалетните на групите.

~Аз - Какво правиш?!
~Namjoon - Виж.. искам да ти кажа нещо... харесвам те, но не така.. а като гадже..
~Аз - А... аз..
[не казах нищо просто излезнах бавно от тоалетните и пуснах сълза и седнах на мястото си]

След мен дойде и Namjoon и седна без да каже нищо.
Не знаех какво се случва и просто мислех за случката с наведена глава. Jungkook се обърна към Namjoon и си разменя ха погледи. Всякаш Jungkook намекваше с лицето си "направи ли го" "какво стана", а Lisa седеше и гледаше Jungkook. Изведнъж, докато Jungkook и Namjoon си разменя ха погледи Jennie се обърна и ме видя че стоя тук и се опули и пак се обърна и започна да говори с Rose.
Концерта свърши и аз станах и тръгнах към момичетата, като хванах за ръката Lisa и я издърпах бързо, защото исках да знам какво става между тях двамата. Тръгнахме и се качих е в същия ван и веднага се залепих до Lisa.

~Аз -  Сега ми кажи какво стана!!!
~Lisa - Мога да те питам същото за теб.
~Аз - Аз попитах първо..
[тогава телефона на Lisa извибрира и тя го взе]

Видях, че на екрана ѝ пише "my bunny - Какво ще правиш довечера". Тогава се опулих, а Lisa веднага от дръпна телефона си за да не гледам. Направих сърдита физиономия и кръстих ръце и крака и надничах в телефона ѝ докато моя не извибрира. Взех го и се хванах за главата, когато непознат номер ми беше писал и си казах "боже, ако това е Namjoon..". Страх ме беше да видя съобщението, но и едновременно бях любопитна и отключи телефона си и видях, че беше написано "не:надничай в телефона на Lisa.. само пиши ако и ти искаш игра с мен". Когато го прочетох си хвърлих телефона и момичетата ме погледнаха.

~Jennie - Добре ли си?
[попита тя като се засмя]
~Аз - А... да да.. нищо ми няма...
[казах аз като внимателно си взех телефона и за мое щастие не беше счупен]

Все още ме беше страх, защото не знаех от кой е.. ай от това което беше написано.. седях и гледах и се чудех кой е и как би могъл да напише такава глупост.... Така мислех, докато не стигнахме летището и се качих ме в самолета и седнахме по същия начин както дойдохме и телефона ми пак извибрира. Аз не забелязах, а просто гледах как Lisa през целия път беше с телефона в ръка и криеше от мен. Телефона ми пак извибрира и този път видях. Отключи си телефона и настръхнах още повече, когато видях какво беше написано..

Беше написано "не се прави знам, че искаш.. по-добре да остана анонимен", "ако те бива в леглото ще ти се разкрия"...


Надявам се и тази част да ви е харесала! 💜💜


It that's love? حيث تعيش القصص. اكتشف الآن