Bakugou przeglądał media społecznościowe nie specjalnie zwracając uwagę na to co widzi. Tak było dopóki nie zobaczył TEGO. Było to zdjęcie z ostatniej imprezy na którym blondyn całował Kirishimę. Chłopak oczywiście był pijany i całkowicie nie pamiętał tej sytuacji. Impreza była dwa dni temu i od tego czasu jeszcze z nikim nie rozmawiał. Bardziej niż samo zdjęcie wkurzył go opis: "Pasują do siebie, nie sądzicie? Nie wiedziałam, że Bakugou jest gejem."
- Kto kurwa wypisuje takie bzdury?!- czerwonooki kliknął na profil osoby która wstawiła to zdjęcie.
Oczywiście. Mina Ashido. Osoba dla której plotki to całe życie. Dodatkowo ma najwięcej obserwujących ze wszystkich z klasy. Jedno było pewne - sprawczyni powinna się modlić o przeżycie następnego dnia.
~~~~time skip (następny dzień rano)~~~~
Pov. KatsukiNie wierzę! Dlaczego w ogóle to zrobiłem?! Przyznaję, Shitty Hair jest jedną z niewielu osób które toleruję, ale w życiu bym tego nie zrobił... nie na trzeźwo.
Moje przemyślenia przerwała kosmitka wchodząca do klasy. Natychmiast wstałem i do niej podszedłem.
- Co te zdjęcia do cholery mają znaczyć?!
- Jakie zdjęcia...? A, te! Więc... ja tylko zrobiłam zdjęcie i wstawiłam na Insta - wzruszyła ramionami. Jak ona mnie denerwuje. Jakbym miał zabić jedną osobę z tej klasy byłaby pierwsza... zaraz za Mieszańcem, Deku i może tym fioletowym zboczeńcem.
Już miałem ją walnąć ale...- Co się dzieje? - do sali wszedł zdezorientowany Shitty Hair, którego głos sprawił że poczułem że robię się czerwony.
- Kirishima w samą porę, wyjaśnij swojemu CHŁOPAKOWI, że - dziewczyna nie zdążyła dokończyć.
- Nie jestem jego chłopakiem - nie zwracając uwagi na nic wyszedłem z sali.
Co się kurwa ze mną dzieje?!
Wszedłem do łazienki i przemyłem twarz zimną wodą.
Nie ma mowy żebym się zakochał! Nie w chłopaku! Nie przez jedno głupie zdjęcie! Nie w nim!****************************
Witam wszystkich którzy zapuścili się tak daleko że znaleźli to coś ^^ mam nadzieję że nie jest bardzo źle. Jako, że to moje pierwsze opowiadanie chętnie przyjmę rady.
Dziękuję @karolinamina1 za korektę i pomoc z okładką (uwierzcie, ze mną było ciężko).
CZYTASZ
~Zdjęcie~ KiriBaku/BakuShima
FanfictionJakie konsekwencje mogą nieść podjęte przez ciebie decyzje pod wpływem alkoholu? Czy mogą się one czasem okazać dobre?