* 4 *

355 4 3
                                    

În acest capitol as vrea sa va arat unele din cărțile care eu pur și simplue ador.. Te fac sa nu le mai poți lăsa din mana pana lu le termini.
Cărțile sunt scrise de KieraAslog.. Aceasta fata are un talent de a scrie care te lasă fără cuvinte.. Te face sa urlii de durere dar și de fericire în concordanta cu trăirile personajelor...
#Pentru începu am citit *Drako* care efectiv m-a fascinat.. Încă de la ptimele rânduri nu ma mai puteam dezlipi de telefon.. Dorindu-și sa citesc din ce în ce mai mult pentru a afla povestea lui Jo și Drako
#Următoarea carte este *Hex* care este un fel de continuare a anterioarei cărți.. Dar se pot citi și individual.. În ceasta carte este prezentata viata lui Hex înainte și după moartea iubitei lui Sunny și sora celei mai bune prietene ale sale din copilărie, Luna fata de care se intdepartase de ea încă din timpul relației cu sora ei.. Odată cu revenirea lui se vor afla secrete, noi povesti de dragoste, drame.. Și sa nu uitam mister... Cum ii place dragei noastre autoare sa ne surprindă..
#O alta carte tot de la aceasta minunată autoare este *Un altfel de băiat rău *.. Aceasta carte este pur și simplu impresionanta... Are de toate.. Actiune cât încape, dragoste, suferință, bucurii și.... Sa nu uitam de MISTER... Cartea urmărește povestea lui Aimee.. O fata care este acceptata la o academie de elita.. Fără ca ea sa se fi înscris pe lista.. Asta fiind um mister care o da pana si pe ea peste cap... Ajunsa la academie are parte de multe aventuri.. Dar și o poveste de dragoste puțin mai aparte care se dezvolta între ea, Aimee, și Nikola..Căpcăunul.. Cum ii place ei sa îl numească.. O sa aflați voi pe parcurs mai multe..

Aceste cărți chiar merita citite.. Sper sa va lase o impresie la fel de buna cum mi-au lăsat și mie.. ☺️

Cãrți care trebuie cititeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum