Bugün günler pazar niyeyse hiç evden çıkmak istemiyorum.Benim gibi olan kişiler var mı onu da bilmiyorum. Ben kimim size birz anlatayım.Ben içine kapanık,kimseye derdini anlatamaysan,pek arkadaş çevresi olmayan,kimse tarafından çekilmek istenmeyen bir kızım.Şimdi düşündümde belki de evden çıkmak istemememin sebebi yalnız olmamdır.Aslında yalnızlığa evde alışkınım ama dışarıda dolaşırken çok sıkıcı oluyor.Belki bana katılmaya bilirsiniz.Ama bu benim düşüncem.Niye kimse beni anlamaz ki gerçi annem ve babamda anlamiyor başkaları nasıl anlasın ki.Çok derdim var çokkk.Hayat sadece bana mı sıkıcı geliyor acaba? Düşüncelerimden annemin sesiyle sıyrıldım.
-Yağmur !
-Efendim anne
-Hadi kızım markete gidiverde gel evde hiçbirşey kalmamış.
-Anne ben dışarı çıkmak istemiyorum ki.
-Niye seni kaçırcaklar mı?
-He he anne sende benden kurtulcan
-Sus anneye öyle cevap verilmez kalk hadi doğru markete
-Anne olmaz
-Olur yavrum olur hem de bal gibi olur
Demesiyle elime bir liste ve bir miktar para tutuşturup beni kapanın önüne koyması bir oldu.Niye herkes yapmak istemediğim şeyleri yaptırmakta ısrarcı ki ? Ben bu şekilde düşünerek ilerlerken nereye gideceğimi şaşırdım.Burası neresi yaa daha önce niye hiç görmedim ki ben buraları.Bu sokakağa nerden girdiğmi bulmaya çalışırken bana doğru gelen bir kaç kişiyi gördüm.Gördüm görmesine de adamlar benim tam uç katım kadar .Abi anlamıyorum bu kasları nasıl yapıyorlar.Neyse şimdi sorunumuz o değil bize ne canım elalemden ne yaparlarsa yapsınlar.Biz şimdi yolumuzu nasıl bulucaz ona bakalım.Sokağı en az beş kez turladıktan sonra nereye geldiğimi anca hatırlarım.sanırım burası bizim evin bi alt sokağı biraz daha yukarı doğru yürüdükten sonra markete giden yolu buldum. Evin sitesinin içinde kaybolmayı beceren ben dışarda kaybolmasam şaşardım.Markete girdikten sonra listedekileri aramaya başladım.Aradıklarımı bulup sepete attıktan sonra kasaya ilerledim,bu kadar sıra olmak zorunda mı? Annem zaten bir sürü şey yazmış listeye bayram değil seyran değil ne yapacak bunları diye düşünmeden edemedim. Yarım saatin sonunda sıra bana geldi.Hele şükür marketten çıktım bide şimdi bu kadar poşeti taşıması var.Allahım sen yardım et. Eve gidince anneme bu kadar malzemeyi ne yapacağını sormadan edemedim.Meğersem akşama misafir geliyormuş.Acaba kim gelecek merak ettim.İnşallah benim tanıdığım biridir yoksa hiç yanlarında oturamam kendimi odaya kapatırım ve can sıkıntısından patlarım.Bide yarın pazartesi okul var.Niye benim hiç ders çalışasım gelmiyor ki elalem evinde ders çalışsın, kitap okusun ,test çözsün ben mal gibi evde hiçbirşey yapmadan yatayım.Niye ben bukadar üşengecim yaa .Ama bundan sonra karar verdim bende ders çalışıcam.Ergen triplerine girmicem .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Umarım beğenirsiniz ben hiç beğenmedim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yardım
Novela JuvenilMerhaba bu benim yazacak olduğum ilk hikaye sayılır öncede bir bölümlük yayınlamıştım ama hiç hoşuma gitmemişti şimdi yeni bir taneye başlamak istiyorum ama ne yazacağım hakkında en ufak bir fikrim yok önerilerinizi bekliyorum..