Shariana 38

31 4 7
                                    

'In die teit was konny nog een dienstmijt in het palijs' vertelt de luiaart met de leesbreel die voor me zit op de banc, ook wel bekent als shawuwn.

Konnoy knikd 'ik moest altijd koning kees ze haar kammen en haarlak erin doen. En de tafel kleden streiken en s9ms ook nummers van hoge pieven op zoeken in het telefoon boek. En tevents zorgde ik voor zen kamerplany genaamt Jorhemisiopia.'

'Leuke naam' zegt Arie

Shwan is het eens 'Vind ik ook'

Konny ook 'ja eens echt orzjinil'

'Toen konnie me zag als 1 luiaart kreeg ze medeleiden en ze deed me in haar sgort zak (daar zat 1 buidel op) en voede ze mei op in haar sguur'

Ik kijk konny liefde vol aan 'das cute van je konny'

'TThx' zegt konny 'heb altijd al wat met ondheemde kids gehad'

'O vandaar dat je me ouders onthooft hat' merck ik op

'Nee dat was ik niet dat was door de burocraatsie'

Das 1 woord dat k niet ken dus ik doe alsof het wel 1 goede reden is 'oke konny ik vergeef jou'

'Thx'

We knufele

Een bed8zamen blik is opeens in Shanw ze kraalige luiaart ogen. 'Deze plant............... wat voor 1 plant is dat'

'Een magise' zegt Konny 'koning Kees hat m gekregen van een of andere feeks en als hij de bladerereren als een paart eraf at kreeg hij magize kragten zoals dat hij koekjes kon toveren of after eeht bon bons'

'Wasda'

'Soort chgocola maar dan met peperemunt smaak'

'O'

Adapted bij Shwan (ariana+shawn fenfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu