"Mjam lekker garnalen krokettjes" zegt arie als dr een bord voor dr op tafel wort gezet."Das kaaskroket" zegt de cock.
"Owh nog beeter!"
Shawn neempt een hap *hap* "AUB tieves" hij Brent zijn tong. "Auwwww volgens mij moetie geamputeert!!"
Shit dan kunnen we niet meer tongen.
"Wat?" Vraagt shawn
Omg zei ik dat hardlop????!!!
"Ja dat zei je hartop."
Arie slaat besgaamt haar handen voor haar gezicht. "Sorrie gaat ut"
"Ja t gaat" sawhn glimchald.
~ 2 uur later ~
"Bedtijd" pap klapt in zn handen. Ik bedoel shawn.
arie lacht "je bent me vader nie meer schat"
"O ja" hij lachd "oepsie. Maar ik zal je wel je kamer laten zien."
We loopen naar een kamer met een hele grote houtten deur van hout. "Woow zieke deur"
"Vindt je?" Segt shawn
"Ja"
"Thxx zelf gemaakt"
"Wowie" zegt arie, helemaal verbaasd. Haar man kan ook allles echt een duizentpood.
Arie gaat naar binnen en shawn gaat naar de gang blijven staan. "Slapen wij niet samen?"
"Neen mijn liefste"
"O oke"
~ weer paar uur later ~
Arie wort waker van 1 hardde bonk. *bonk*
Snel rend ze de gang op en ze hort iets huilen ze volgd het geluit.
*huil huil*
Het stopte bij een deur en vorsigtig keikt ze door het sleutelgat. Op het bet zit een grote behaarde luiaard in deselfde kleren als shawn!!!! Snel rent ze trug naar haar ijgen kamer en doet de deur op slot rillent gaat ze in bed liggen omg wat eng.
JE LEEST
Adapted bij Shwan (ariana+shawn fenfic)
FanfictionHeeyyy tis lisa weer dit keer een fanfik voor ariana grande en shwan mandes. Laatste teid haal ik egt veeel inspiraasie uit hun muziek dus ja d8 ze verdienen wel een fanfik.