1 Dalis

248 12 1
                                    

xxRytasxx

Prabudau nuo įkyraus žadintuvo skambesio. Uhh... Sunkiai jį išjungiau ir išlipau iš lovos. Nuėjau į vonią. Greit nusimaudžiau ir vėl grįžau į kambarį. Iš spintos išsitraukiau juodus džinsus ir baltai raudoną maikutę. Viską apsirengusi susišukavau plaukus, bet palikau palaidus. Truputį pasidažiau ir išsitraukiau juodus Converse. Juos apsiaviau ir išėjau iš kambario. Nuėjau į virtuvę.

-Labas rytas, Spenc,- pasisveikino Liam. Toks mano įbrolio vardas. Mes sutariame visai gerai, kaip tikri brolis ir sesuo, nes juk vistiek kartu gyvename jau septynis metus.

-Labas, Li,- šyptelėjau ir sulaukiau šilto hug'o.

-Tave reikės nuvežt iki mokyklos?- paklausė atsitraukęs.

-Jei nesunku,- nusijuokiau. Liam taip pat. Atsisėdome prie stalo.

Pavalgius pusryčius nuėjau į savo kambarį. Pasiėmiau nuo kėdės kuprinę ir telefoną nuo spintelės. Nuėjau prie lauko durų, o ten manęs jau laukė Liam.

-Galim važiuot?- paklausė.

-Jo,- nusijuokiau. Nieko daugiau nesirengiau, nes buvo dar tik rudens pradžia ir šiaip, oras geras.

Atsisveikinę su tėvais išėjome į lauką. Įsėdom į Liam porsche panamera ir pradėjom važiuot ligi tos pragaro skylės.

Jau stoviu prie istorijos kabineto ir laukiu Beccos. Na ji mano geriausia draugė ir beveik kaip sesė. Ją pažystu nuo gimimo. Iš tikrūjų jos vardas yra Rebecca, bet aš beveik visada ją vadinu Becca arba Reb. Per ją mes visada vėluojam.

-Labas, Spencer,- mirktelėjo kažkoks vaikinas praeidamas pro mane. Šyptelėjau jam.

-Spenc!- iš oro atsiradus pasakė Becca.

-Becca.. Per tave mes visados vėluojam,- nutesiau.

-Taigi dar viena mi- ją pertraukė skambutis.

-Tai sakai viena minutė?- nusijuokiau. Reb tik pavartė akis ir įėjo į klasę.

-Panele Rebecca Camp ir panele Spencer Hungs, jus ir vėl vėluojate,- griežtai pasakė panelė Brigmand. Jai kokia virš penkiasdešimt, bet ji vistiek panelė. Jo... Ir ji labai trenkta. Į klasę turi būtinai ateiti prieš skambutį nors dvi minutes, nes kitaip ji mano, kad vėluojame.

-Atsiprašom,- kartu su Reb numykėm ir nuėjom į savo suolus. Mano suolas buvo gale klasės, dešinėj pusėj, o Reb man iš dešinės. Prieš mane sėdi Zoe, o prieš Reb Olivia. Jos visai mielos. O dar už manęs sėdi toks asilas Nickas,o už Reb irgi toks pats asilas Joshas. Jie tikri asilai, nes merginas keičia kaip kojines. Nekenčiu tokių žmonių. Tokių kaip ir Shirley ir Naomi.

-Taigi, šiandien rašysim labai lengvą testą,- prabilo mokytoja,- Paprašysiu Jamie ir Jesy pagalbos. Prašau išdalinti testų lapus,- pasakė ir truputį pastumė lapus, gulinčius jai ant stalo, į priekį. Jamie ir Jasy atsistojo iš savo vietų paėmusios lapus pradėjo nešiot.

Po labai "lengvo" testo

Toks testas gali būti lengvas tik mokytojai. Jis visiškai prasilenkia su realybe. Ten buvo prirašyta temų, kurias praėjome tik praeitą pamoką.

-Kažkokia nesąmonė,- suburbėjau pasilenkusi į Beccos pusę, nes pamoka dar nebuvo pasibaigus. Becca irgi buvo baigusi rašyti testą.

-Spencer! Dar žodis ir nuimsiu vieną balą,- nužiūrėjo piktu žvilgsniu mokytoja.

Lėtai grįžau atgal į savo suolą. Nuskambo skambutis. Visi mokiniai greit susikrovė savo daiktus ir padėją testų lapus mokytojai, išėjo iš kabineto. Nuo jų neatsilikome ir mes su Becca.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 17, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

I don't care. I'm with Zayn MalikDonde viven las historias. Descúbrelo ahora