Τελευταία μέρα καλοκαιρινών διακοπών... Αύριο είναι η πρώτη μέρα στο σχολειο. Κανω το βραδινό μου μπάνιο και παίρνω τηλεφωνο την κολλητή μου, την Emma να με βοηθήσει τι να βάλω για την πρώτη μέρα στο σχολείο. Καταλήγω σε ένα Adidas t-shirt, με ενα γαλάζιο τζιν με σκισιματα και παπούτσια Adidas.
Μόλις κλείνω το τηλέφωνο. Ρυθμίζω το ξυπνητήρι μου, να χτυπήσει στις 6:00 το πρωί και πέφτω κατευθείαν στο κρεβάτι μου ανοίγοντας το insta για να δω διαφορά posts. Μετά από λίγη ώρα με πήρε ο ύπνος ακούγοντας το αγαπημένο μου τραγουδι.
Άκουσα το ξυπνητήρι μου να χτυπάει. Μισώ αυτόν τον ήχο. Γιατί να υπάρχει σχολείο σε αυτόν τον πλανήτη;;;
Σηκώνομαι από το κρεβάτι και πάω να κάνω μπάνιο. Ισιωνω γρήγορα τα μαλλιά μου γιατί βρίσκονται σε έξαλλη κατάσταση. Εβαλα μάσκαρα για να τονίσει τα γαλανά μου μάτια, λίγο ρουζ και ένα απαλό ροζ κραγιόν.
Κατέβηκα τις σκάλες του σπιτιού μου βιαστικά, στο σπίτι δεν είναι κανείς γιατί οι γονεις μου λείπουν στο εξωτερικό για ένα συνέδριο της δουλειάς τους οπότε είμαι μόνη μου.
Μπαίνω στο αμάξι μου και οδηγώ προς στο σχολείο. Ανυπομονώ πολύ να δω τις κολλητές μου και τον κολλητό μου τον Noah, έχω να τους δω ένα ολόκληρο καλοκαίρι αφού ήμουν με τους γονείς μου διακοπές στην Αμερικη και μου λείπουν αφάνταστα.
Καθώς μπαίνω μέσα στο σχολείο,τους χαιρεταω όλους χαμογελώντας καθώς ακούω πολλούς ψιθύρους. Μου έχουν βγει πολλές φήμες όπως "η Μπιτσάρα του σχολειου" και κάτι τέτοια, αλλά i don't give a fuck σε κατώτερους από μένα ανθρώπους.
Καθώς προχώραγα βλέπω τις κολλητές μου και τρέχω καταπάνω τους. Αρχίζοντας να ουρλιάζουμε όλες μαζί.
" OMG Oli μου έλειψες πολύ, που χάθηκες??"
Μου λέει η Emma τσιριζοντας.
"Ηρεμεησε καλέ, χτες μιλησαμε"
Λέω γελωντας και με κοιταζει με ένα παρεξηγημένο ύφος.
"Δεν είναι το ίδιο"
Λέει και γελάμε μαζί.
"Guys είμαι και εγώ εδώ"
Πετάγεται η Molly και σκάμε όλες στα γέλια.
"Τα έμαθες??"
Με ρωτάει η Molly
" Τι να μάθω? "
" Μεταφέρθηκαν στο σχολείο μας κάποια παιδιά από το άλλο σχολείο της πόλης και υπήρξαν φήμες ότι τους έδιωξαν γιατί ανακάλυψαν οι καθηγητές ότι είναι μελοι μιας συμμορίας"
YOU ARE READING
Truth or Dare ( An One Direction fanfiction)
FanfictionThis game will change everything...