Πέρασαν αυτές οι ατελείωτες ώρες του σχολείο και τώρα ξεκινάμε για το σπίτι της Molly, πραγματικά αν είναι εκεί έχει πεθάνει, όλο το πρωί ανησυχώ για αυτή και που την πήγε ο άλλος ο μαλακας. Ψάχνω την Emily σε όλους τους διάδρομος και την βλέπω κοντά στην έξοδο να μιλάει με τον Zayn. Τι έχουν πάθει και μιλάνε με αυτούς?
"Έχουμε μια ηλιθια να μαζέψουμε, έρχεσαι?" Λέω ανυπόμονα να ρθει γιατί αν η Molly δεν είναι σπίτι της θα πάω στην αλλη πλευρά της πόλης όσο τρομακτικά και να ναι να την μαζέψω από τον Harry.
" Ναι έρχομαι" λέει και αποχαιρετάει τον zayn
Στον δρόμο όλοι την ώρα προσπαθεί να με ηρεμήσει, λέγοντας πράγματα σαν "δεν θα ακούει το κινητό της" η "είναι άρρωστη και δεν ήρθε" και κάτι τέτοια.
Φτάσαμε επιτέλους στα μπροστινά σκαλιά του σπιτιού της, χωρίς να περίμενω ούτε λεπτό χτυπάω το κουδούνι. Μετά από λίγα λεπτά βγαίνει η μάνα της Molly με ένα χαμόγελο.
"Γεια σας κορίτσια μου, έγινε κάτι?" λέει με ένα ερωτηματικό και ανήσυχο ύφος.
"Γειά σας, απλά αναρωτιομασταν μήπως η Molly είναι μέσα" λεω βλέποντας την έκφραση της να αλλάζει σε μεγάλη ανησυχία.
"Τι εννοείται, η Molly μου χε πει ότι θα στε μαζί μέχρι σήμερα, δεν είναι σπίτι σου Olivia?" Κοιτάζω γρήγορα την Emma που ήδη με κοιτάζε ώσπου μίλησε.
"Αα ναι, συγνώμη, σπίτι της είναι απλά μας είπε να της φέρουμε κάτι ρούχα και νομίζαμε μήπως ήρθε σπίτι εδω" λέει η Em άνετα. Ωρες ώρες με τρομάζει με το ποσό ανετα λέει ψέματα αλλά νταξει, καλό είναι αυτό.
Αποχαιρετάμε την μαμά της Molly, παίρνοντας κάτι ρούχα της Molly για να μην υποψιαστεί τιποτα και πάμε σπίτι μου για να δούμε μήπως επέστρεψε εκεί.
Μόλις φτάνουμε, ξεκλειδώνω την πόρτα ελπίζοντας να την βρούμε εκεί μέσα αλλά τίποτα, την ψάξαμε σε όλο το σπίτι αλλά δεν είναι πουθενά.
"Emma, τι κάνουμε? Στ'ορκιζομαι θα πάω στον μαλακα τον Har..."
"Τσιλαρε, παιδάκι μου θα γυρίσει, θα περιμένουμε σπίτι σου μέχρι να βραδιάσει και αν δεν γυρίσει θα πάμε στην άλλη μεριά της πόλης για να δούμε οκ?" με διακόπτει και εγώ συμφωνώ μαζί της γιατί όντως μπορεί να γυρίσει και να μην μας βρει εδώ.
Οι ώρες περνάνε και εγω αγχώνομαι όλο κια πιο πολλή. Παίζοντας τα πιο επικίνδυνα σενάριο στο μυαλό μου. Εγώ και η Emma καθόμαστε και βλέπουμε ταινίες μέχρι να πάει 8 για να πάμε στην άλλη μεριά να την ψάξουμε. Μόλις το ρολόι πάει ακριβός 8 σηκωνομαστε και πηγαίνουμε κατευθείαν μέσα στο αμάξι. Βάζω το κλειδι και ξεκινάω το αμάξι γρήγορα για την άλλη μεριά της πόλης. Τέλεια...
ESTÁS LEYENDO
Truth or Dare ( An One Direction fanfiction)
FanficThis game will change everything...