1

38 1 0
                                    

18:59
Eram atât de dezamagita. Nu de faptul ca nu era acolo, ci de faptul ca m-am lăsat păcălită. Din nou.
-Tristă?
Nu-mi venea sa cred, dar vocea îl dădea de gol. El era.
-Surprinsă chiar, Seth.
S-a așezat în fața mea, și pur și simplu am rămas acolo, uitându-mă la el. Era exact cum mi-l imaginasem.
-Am considerat ca a venit timpul sa mă prezint cum se cuvine. Kayleigh, eu sunt Seth, bărbatul cu are ai vorbit la telefon in ultimele luni, și cel care s-a îndrăgostit de tine. Cel adevărat, de data asta.
-Mă bucur ca ai venit. Chiar mă bucur. Am avut mari dubii și neîncredere, sa fiu sinceră. Ai avut, in sfârșit, tăria și curajul sa vii, ca sa te pot vedea.
-Îmi cer încă o data scuze. Știu ca te-am suparat.
-Lasă asta. Ar trebui sa rămână in trecut. Marea mea întrebare e totuși, ce urmează de acum înainte?
-Ce urmează? Păi, având in vedere ca sunt iubitul tău, m-am hotărât, și sper sa fii și tu de-acord, sa te duc undeva, unde vrei tu.
-Iubitul meu zici? l-am întrebat și am început sa râd, împreuna cu el. Aș vrea ca prietenul meu sa meargă cu mine la bâlci, mâine seara.
-Bine, prieteno. Mâine, la 21:30, voi fii in fața casei tale.
-Cam târziu, nu crezi?
-Chiar deloc. Cele mai bune lucruri se întâmplă noaptea. Pot să te duc acasă? E întuneric afară.
-Intru pe GPS sau te descurci? Ah, de fapt, am uitat că m-ai urmărit atâta timp.
Eram fericiți. Cel puțin, eu chiar eram. Și el părea chiar entuziasmat.

-Abia aștept ziua de mâine, mi-a mărturisit.
-Nu ești singurul. Știai ca anul asta n-am fost la niciun festival sau bâlci?!
-Kayleigh, doar tu puteai sa te gândești la asta acum, a spus, începând sa râdă, arătându-și dantura perfectată.
-Mersi că mai adus.
-Stai liniștită.
Zâmbind, și-a pus mâna in aer. Am bătut palma cu el și am ieșit din mașină.
-Pa, Kayleigh!

...

In sfârșit, l-am văzut. Pe Seth de la telefon.
Era așa cum mi-l închipuiam in nopțile in care ne certam de la nonsensuri, ne puneam întrebări prostești... când stăteam și mă gândeam dacă oare chiar există.
Sunt fericită , dar, totodata, și confuză.
Dar, acum? Acum ce urmează? Ne prefacem că e "love at first sight"? Că suntem împreuna? Sau că suntem prieteni și atât?

La miez de noapte Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum