Începutul

6 1 0
                                    

Bine de stiut ca si băieții plang. Numele meu este Markus... Sunt o persoana normală într-un liceu anost. Nici orașul nu ma încântă. Trecând peste toate aceste negativisme as începe prin a spune ca aspectul meu fizic este atat de neimportant încât asta va fi prima si ultima oara cand voi face referire la el: par brunet, ochi albastri-verzi, buze pline de lacrimi in urma unui an plin si cam atat.
Povestea mea începe acum 16 ani, cu nașterea mea, evident, dar prefer să o ignor pentru ca acum nu mai sunt "eu"..acum suntem "noi". Asa ca mai bine as spune "povestea noastra".
Povestea noastră începe într-o perioadă grea. Dupa despărțirea mea de Chloe credeam ca totul e ruinat.. imi pusesem bazele viitorului meu într-o persoana cu care nu trebuia să-mi irosesc nici prezentul.
Acel demon cu par roșu, împletit într-o infinitate de cozi s-a jucat cu sentimentele mele, fără milă sau remușcări. Dar, din nou, prefer ca asta sa fie prima si ultima data cand deschid subiectul. Haideți să ne concentrăm pe prezent... bine...  și  pe trecutul de ultima ora.
Sa recreem imaginea aceea de pe banca: eu plângând, si Phionna langa mine ținându-ma pe umărul ei. Asa de dulce si de drăguț. Stiam ca nu oricine ar fi făcut același lucru și îi eram recunoscător. Era prima dată când stăteam atat de aproape de ea. Nu imi displacea trebuie sa recunosc. Avea un parfum pe care si acum mi-l amintesc. Nu l-aș putea uita. Si nu ma refer la un parfum comercial. Pur si simplu parfumul pielii .. mirosea a speranta si incredere.
Am decis să mă las purtat de energia buna pe care Phionna o emana si am ajuns parca într-o lume magică. Doi sori erau pe cer si un milion de stele. Am avut răbdare să le număr. Dar un secret (si va rog sa nu mai spuneti la nimeni) este ca acei sori erau de fapt ochii ei. Ma indragostisem de ea.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 26, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Two people, One CityUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum