𝓒𝓪𝓹𝓲𝓽𝓸𝓵𝓾𝓵 3- 𝓒𝓲𝓷𝓪

55 10 9
                                    

Anterior in capitolul 2..
Dupa ce am iesit din clădire, urcam intr-un taxi. Ma asez pe bancheta din spate, el cu mine impreuna. Imi ia mana in a lui:
-"O sa fie bine. O sa treaca repede."
Ma uit la el si oftez.Imi las capul pe umărul lui, apoi privesc pe geam clădirile in timp ve mergeam spre casa.
    Capitolul 3-Cina
   Ma trezesc buimacă la ora 7 dimineata.Ma uit in jur si imi dau seama ce s-a intamplat azi noapte.. Eu si Kat am petrecut la clubul Mix de ne-a sarit capacele.. Kat, ca de obicei nopțile ei pasionale cu Daniel, iar eu izgonind fiecare baiat ce parea mort dupa "frumusetea mea". Dar mereu eram beată si dansam acolo pe ring, foarte mult.
Doar ca nu imi dau seama unde naiba sunt.. ma uit pe jos si ghici ce.. Katherine dormind pe jos cu trei pături groase pe ea. Apoi ma bufnește râsul si ea mormăie enervată si deschide ochii:

-"Dumnezeule, Malia! Este o singura data cand nu m-ai trezit?Pfuu.." se forțează sa se ridice, coafura ei fiind foarte aiurea, fiind si transpirată de la pături.

-"Scuze! Nu ma puteam abține! Cum ai ajuns pe jos?" Intreb eu, inca râzând.

Ea isi da ochii peste cap apoi intra in baie:
-"Nu stiu! La cat de beata eram, nici nu ma mir! Problema e ca nu-mi amintesc nimic din ce s-a intamplat azi noapte.."

Ma ridic si eu din pat, oasele mele pocnind, inca somnoroasa:
-"Wowww! Tu glumesti? Imi amintesc tot ce am facut! Cred ca ai avut prea mult alcool.."

Ea nu mai zice nimic si merg in cealalta baie sa imi fac un dus.
Dimineata- Ora 7:20
   Dupa ce ne-am terminat dusurile si ne-am imbracat, am coborât jos sa mancam ceva.
-"Nu stiu de tine dar mor de foame.", se vaită ea.

Eu zambesc:
-"Eu nu, asa ca nu o sa mananc acum. Dar sincer noaptea aia a fost geniala!"

Ea se uita chiorâș la mine:
-"Mda, pacat de mine ca-mi amintesc doar niste fragmente amărâte. Poate are legatura ca
tu esti vrajitoare si eu doar un simplu om.."

-"Kat, crede-ma ca nu are nici macar o legatura!", o încurajez.

-"Aia crezi tu, Malia.In fine.. Totusi cum am ajuns acasa la mine?", intreaba ea curioasa.

Eu rânjesc:
-"Daniel te-a carat pe tine asa de dragut in brate iar pe mine Matt.. A zis ca cica nu am putut merge deloc in picioare.."

Ea râde:
-"Matt te-a dus in brate? Rar se intampla asta!"

-"Pe bune? Stii bine ca nu-l plac."

-"Asta e, se mai intampla."

Apoi suna telefonul. Mama, din nou!
Eu-"Da mama.."raspund eu enervată
M-"Draga, te-ai pregatit! Doamne nu stii cat sunt de incantata! De-abia astept! Azi mergem la mall! Chiar acum!"
Eu-"Ce?Nu! In niciun caz acum mama nu!"
Ea a inchis si imi dau ochii peste cap.Ma uit la Kat, vrând sa zic ceva cand apare nenorocita de maica-mea.. Fix acum! Doamne nu cred ca mai vreau vreodata sa ii subestimez puterile..Desigur mama e si ea o vrăjitoare ca mine.. Doar ca mai puternica, din pacate.

-"Draga mea!" Ma imbratiseaza si ma pupa, apoi o imbratiseaza si pe Kat.

Imi dau ochii peste cap iar Kat se preface ca e bucuroasa si se scuza mergând pana la baie.
Mama ma studiază putin:
-"Ce sunt cu hainele astea? Stiam eu ca trebuie sa iti cumparam o rochie! Sa arati splendid pentru Tyler!"

Ma incrunt la ea, neștiind cine naiba ar mai fi si Tyler:
-"Ăă.. Cine o mai fi si Tyler?", intreb eu foarte nervoasa.

-"Ah draga, o sa il întâlnești in seara asta! Sunt sigura ca o sa va înțelegeți de minune!"

-"Mda nu prea cred.."

-"Malia! Inceteaza! Trebuie sa te măriți cat mai curand!"

Serios? Ce drept are ea sa ma aranjeze pe
mine o fata de 23 de ani, cu cine sa ma marit? Sunt cumva sclava ei sau?.inainte sa imi vars nervii pe ea, mama o striga pe Kat iar ea intra in bucatarie:

-"Da ce este?" Intreaba ea dându-si ochii peste cap..

-"O sa vii cu noi la cumpărături! Malia are nevoie de o rochie pentru diseara!"
Dupa cateva ore de shopping..
Mi-e greu s-o recunosc dar.. Mama are gusturi foarte bune la rochii.. ce sa zic am fost forțată pana la urma...

 ce sa zic am fost forțată pana la urma

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Cina- Ora 6:50 p.m
   Dupa ce am plecat de la Mall, am mers la mama acasa sa ne machiem, apoi am pornit cu limuzina spre vila De Cartel..Dupa maxim 10 minute, eram ajunse in fața casei.Vila arata superb pe dinafara. Am intrat, fiind însoțite de menajera, am ajuns inauntru, in living. La masa era Daniel, Matt si probabil parintii lor. Alaturi de Matt, statea si sora lui, Janine.Toti au zâmbit bucuroși ca ne-au vazut, in special Daniel către Kat, si ne-au urat bun venit. Familia De Cartel s-au prezentat, apoi au anunțat ca va veni si familia Stone. Sincer habar nu aveam cine sunt, dar nici ca-mi păsa.

-"Draga Elena, ne-a fost foarte dor de tine! Ai o fata intr-adevăr foarte frumoasa!"

-"Multumesc doamna De Cartel..", raspund eu politicoasa.
Înainte ca mama sa mai spuna ceva, pe ușă intra cel mai probabil, familia Stone.. Un cuplu căsătorit si un barbat asa de frumos..Acesta vine langa mine:
-"Locul acesta este ocupat, doamna?", zambeste.

Ma pierd cateva secunde in ochii lui albastri apoi reușesc sa scot ceva pe gura:
-"Ăă..Nu..Adica.. Poti sa stai nu e vreo problema.." zic eu balbaindu-ma apoi ma uit in alta parte.El zambeste si se aseaza pe scaun.
Mă uit o pentru o clipa la el, si acesta imi face cu ochiul.. Zambesc si eu ca amețita, dar nu realizez ca tatăl acestuia imi atrage atenția:
-"Doamnă Malia, nu-i asa? .Sunt încântat de cunoștința!"

Eu zambesc putin rușinată:
-"Multumesc.. Incantata sa va cunosc, de asemenea!"

El incuvinteaza in semn aprobator, apoi incepe sa vorbeasca cu ceilalți invitați.

Bărbatul cel dragut se uita la mine din nou:
-"Numele meu este Jay Stone, ma bucur sa te cunosc Malia!"

Eu zambesc ca o tâmpită, din nou de la emoții:
-"De asemenea Jay! Deci.. Cu ce te ocupi?"

Jay se prezintă politicos:
-"Eu sunt procuror la compania Clifford Chance. Iar tu esti avocata."

-"Da! Ai ghicit!" exclam eu fericita

Din pacate, mama a intrerupt frumoasa mea conversatie, ca de obicei:

-"Draga Malia, ce ai zice sa faci o plimbare cu Tyler?"intreaba ea, sagetandu-ma cu o privire de un mare subînțeles.

Inima imi bubuie in piept, apoi ma uit la Jay. Acesta are o privire încruntată, uitându-se in alta parte. Tyler vine către mine, un barbat musculos, privirea ca de gheață. Simt un junghi in piept cand acesta imi saruta mâna.
-"Imi permiteti, doamna?"zice acesta zambind.
Ma uit agitata la Jay. El se uita la Tyler, încruntat,dar nu zice nimic.Ma ridic si părăsesc încăperea impreuna cu Tyler.
Va urma..
Sper ca v-a placut! Pe data viitoare!

Magie Intre NoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum