Neputând să-și revină, Ella doar aude o voce cunoscută care o tot strigă: Ella! Ella!, dar tot nu se poate trezi
....După 3 zile....
Ella: Auci! Ce am pățit?! Unde sunt?
În timp ce este foarte dezorientată, aude o voce de fată strigând: S-a trezit! Darian, Ella s-a trezit!
Ella: Dari...CEEE?!?
Nici nu apucă să-și termine fraza, că Darian intră grăbit în camera unde stă acum ea si tranteste ușa. Rămași singuri, ea se ridică din pat, dar el o prinde de mână si o trage spre el, sărutând-o. Ella își dă seama că de fapt acela e sărutul care o face fericită, că acela e sărutul pe care și-l dorește toată viața. Se opreste dintr-o dată și îl întreabă pe Darian: Dar James?
Darian o privește calm, aproape sorbind-o din priviri și îi răspunde: Trebuie să-ți mărturisesc ceva în legătură cu James.
Ella: Ce? A pățit ceva? Ce i-ai făcut?!
Darian o strânge atunci tare la piept pupând-o pe frunte: Gata, liniștește-te! Vreau doar să știu cum de ai fost de acord să te căsătorești cu el după tot ceea ce a scris tatăl său în acel testament. Cu ce te-a convins?
Ella uimită, face ochii mari și se dă câțiva pași înapoi: Staai, ce ... ce testament? Știu doar că tatăl lui mi-a lăsat și mie o part...
Darian: Asta ti-a spus? Ella știu că si eu te-am mințit, uite adevărul e că nu sunt detectiv ok? Sunt .. sunt liderul unui gang. Știam că nu vei fi de acord cu asta și de asta am preferat să sti că lucrez ca detectiv. Vreau să fi bine și de asta o sa-ti arăt greseala ce urma să o faci.
O ia de mână după el până în biroul lui. Scoate dintr-un seif un testament si i-l dă Ellei, care începe să îi citească cu voce tare:"Fiule, ști prea bine că nu sunt de acord să fi împreună cu fata aia Elena.. Elina... Ella sau cum s-o numi ea și de aceea promit să-ți las toată averea mea dacă vei face următorul lucru!
O vei căuta după moartea mea, o vei face să se îndrăgostească iar de tine cu orice preț și te vei căsători cu ea ca și cum ar fi totul adevărat. Să îi dai mașina din garajul pe care scrie "For E". La cât e de 'deșteaptă', va crede că e pentru ea. Îi va plăcea oricum ce mașină va găsi acolo, știu că îi place enorm și să plecați împreună în luna de miere. Dar ai grijă! Să nu fi în aceeași mașină cu ea pentru că dupa 300 km, mașina se va autodistruge luând foc, pentru ca era concepută drept 'F1. EXPERIMENT'.
Dar, dacă vei face toate astea, vei fi în posesia tuturor proprietăților, a afacerilor si a masinilor mele.
Semnat, tata".Ella: Darian tu chiar ești serios cu asta? Și fără sa vrea, în acel moment începe să plângă.
Darian: Ști de ce nu am venit după voi în ziua când și-a făcut apariția?
Ella: De ce? De ce nu ai ripostat? Știai cât de speriată am fost !
Darian: Am trimis-o pe sora mea să vină să te anunțe de planurile ăluia, dar tu te distrai prin Dubai cu el, pe când eu a...
Ella îl întrerupe răstit: Nu mă distram cu el, nici măcar n...
Darian: Nu trebuie să-mi daimie nici o explicație, așa că lasă-mă să termin te rog ce am de zis! Pe când a intrat în camera ta și a văzut că nu ești, a vrut să plece, dar a găsit pe jos un bilețel, un fel de scrisoare și at...
Ella: Ce?!? I-a dat-o lui James? Oh, spune-mi te rog că nu a facut asta!!!
Darian: Normal că nu ! Din moment ce lucrează pentru mine, a venit și mi-a dat-o mie.
Ella: Și..ăh, ai citit-o? :(
Darian: Da. Și îmi dau seama că planul lui de a te face să te îndrăgostești a funcționat și ți-a frânt inima. Apropo știai că are o familie și un copil?
Ella începe să plângă mult mai tare acum: E..Eu.. trebuie să plec!
Ella nu știa locul acesta și nici unde se află, dar observă scările și începe să alerge plângând. Darian iese după ea și strigă: Ai grijă!!!! Întorcându-se spre el, Ella încearcă să îi spună 'iartă-mă', dar se împiedică și alunecă, lovindu-se destul de tare.Un suflet care progresează cu fiecare cuvânt și o carte care vă trece prin toate procesele și stările deja bine cunoscute în întreaga lume: sacrificiu, dor, luptă, pasiune, suferința, tristețe, împlinire, anxietate, grijă, iubire, dezamăgire, recunoștință, devotament, loialitate, intrigă, trădare, fascinație, ură, rușine, neîncredere... prin fiecare poveste, în adâncul sufletului știm deja că lumea se schimbă prin noi...
"Vino să îmi vezi toate trăirile, nu numai pe acelea pe care aleg eu să le las să se vadă. Ai să observi că nimic din ceea ce e omenesc nu mi-e străin, de la bucurie imensă până la tristețe nemărginită. Vino să vezi cum râd atunci când ar trebui să plâng și cum găsesc puterea să alin durerile altora în timp ce ale mele mă sufocă!"
(ELLA)Darian stând pe un scaun lângă un pat de spital lângă Ella ținând-o de mână:
-Nu știu de unde să încep...poate acum mă auzi sau poatecă nu, dar vreau să îți spun câteva lucruri pe care mi-aș fi dorit să le aflii de la mine personal, nu în situația asta când aș putea să te pierd... (plânge)...Vreau să știi că nu am renunțat să te iubesc niciodată, dar când ai plecat cu el m-am simțit trădat și începusem să te urăsc din tot sufletul. Când am citit, însă, acea scrisoare și am văzut că nu ești bine deloc, nu mai știam cum să fac să dau de tine, dar mai apoi ceva m-a trimis cu gândul să merg la locul nostru secret. Am mers să te caut acolo, deși nu m-as fi gandit că tu chiar vei fi acolo. Te-am văzut pe iarbă și nu știu de ce ai vrut să fugi de mine când voiam să te îmbrățișez. Dacă te vei trezi, iubire, vreau să ști că nu te voi mai lăsa să pleci cu nemernicul ăla, orice ar fi! Încă te iubesc Ella.
Ea putea să audă tot ce îi spunea acesta, iar când simte ca el se ridică să plece, se străduie să îl strângă tare de mână fix cand el voia să îi dea drumul mâinii.
Ella îi șoptește atunci: Și eu te iubesc,dar încă ți la mine după tot ce ti-am făcut?
Darian: Ai auzit tot ce am zis?😳
Ella zâmbind: Da, am auzit tot !
Darian: Chiar TOT? Adică TOT TOT?!?
Ella: Da, iubirea mea. Totul. Te iubesc!
Ea se ridică să îl îmbrățișeze pe Darian, dar acesta nu doar că o îmbrățișează, dar o prinde de mijloc și o și sărută.....După câteva zile...
A venit ziua externării pentru Ella, iar Darian bineînțeles că era cu ea.
Ella: Îți mulțumesc că ești încă aici cu mine, dar acum ce o să fac? Nu pot veni să stau cu tine după tot ce sti tu...
Darian: Cu plăcere, oricum va trebui să stau în preajma ta destulde mult pentru ca nu știam că ai 2 picioare așa de stângi, dar hei nici să nu aud asta. Vom locui împreună iar, fără să te mai gândești că mai poți pleca de data asta. Vom merge să îți arăt de fapt tot ce dețin eu, adică ce avem noi. Ti-am înlocuit toate hainele, cu excepția rochiei de mireasă. Pe aia am păstrat-o că e chiar mișto și ...
Ella: Ăhm, de ce ai păstrat rochia? Nu cred că mai e nici o nuntă. Și începe să râdă.Ajunși pe malul unui lac, Darian îi spune Ellei să îl aștepte puțin afară din masină și să ți ochii închiși. Ironică, îi spune că dacă voia să o împuște, putea să îi spună direct fără să o aducă acolo. In schimbul acestei replici, Darian o mai roagă încă o dată să facă chestia asta, în timp ce ea mirată, iese din mașinăși așteaptă să vadă ce urmează.
CITEȘTI
Povestea noastră de iubire
RomanceO poveste de iubire plină de contoverse, intrigi, suspans, planuri și vise mărețe.. Un băiat: Darian; o fată: Ella. S-au întâlnit dintr-o întâmplare și au creeat o poveste... Dar când totul părea să fie perfect, soarta le schimbă viața la 180°. Un...