Ella își scosese de pe deget inelul primit de la Darian, care atunci când iese din casă, este lovit, din senin, direct în piept de către acesta. Neștiind ce l-a lovit s-a aplecat să vadă ce este acel obiect care strălucește și rămâne înmărmurit când privirea i se oprise asupra Ellei, care era acum în brațele altui bărbat. Neputând să-și controleze gelozia si dezamăgirea, Darian, se repezește la James și o trage puternic pe Ella de mână. Printr-o privire fulgerătoare, Darian, rămas fără cuvinte în timp ce o privea direct în ochi pe Ella, simte cum inima i s-a frânt în mii de cioburi.
Ella, văzând că toată situația scapă de sub control, începe să țipe la aceștia, dar vocea lui James i-a acoperit toate cuvintele acesteia: Ajunge! După acest strigăt, James scoate un pistol și îl îndreaptă spre Darian.
Fără să se gândească măcar o secundă, sora lui Darian, Rikky sunase autoritățile.
Auzind suntele sirenelor, James se schimbă radical și îi ordonă Ellei să se urce în mașină. Speriată de furia pe care o poseda ascesta, Ella nu se clintește din loc. Enervat la culme, James nu sepoate controla și îi spune pe un ton asurzitor: Du-te în mașină fato, odată! In repezeală, James îi spune lui Darian să o lase în pace pe Ella și sănu o mai caute niciodată pentru că aceasta nu mai este a lui. James o ia pe Ella repede de mână, o urcă în mașină și pleacă repede, însă pe drum, în mașină, Ella plânge din ce în ce mai puternic. Iritat de aceasta, James o întreabă: Ce ai?
Ella: Cum poți să mă întrebi așa ceva? Unde e inocența ta? Acum că ai bani, gata, crezi că ți se cuvine absolut tot?!?
Până la ieșirea din oraș, se instalase o liniște cruntă între cei doi. El, rămase tăcut, iar Ella își dă seama ca dupa ce se îndepărtaseră de civilizație, James a blocat portierele mașinii. Acesta, văzând-o distrasă din cauza plânsului, se oprește brusc în loc.
Ella: Ce naiba, omule! Nu știi să cond..
Fără să termine fraza, James îi cuprinde obrăjorii în palme, îi șterge lacrimile și o sărută, șoptindu-i: Te iubesc, Ella! Nu m-am schimbat din cauza banilor, doar ți-am făcut un viitor mai frumos. Chiar dacă nu ai fost 2 ani lângă mine, vrei să mergem la CASA NOASTRĂ? Cea la care ai visat tu că o să o facem împreună...Ia zi, vrei?
Ella parcă prinsă într-o transă, se înseninează de-odată și îi răspunde: Cea la care visam eu? Adică o casă mare, ca un castel mai mic?
James: Da! ,iar apoi îi cere Ellei să îi dea mâna. Surprinsă, își dă seama că acesta i-a dat niște chei.
Ella: Ce să fac cu atâtea chei?
James: Sunt cheile mașinilor pe care le găsești în parcarea din spate și...
Ella: Serios?
James:Da! Dar nu mă mai întrerupe :)
Ella, fiind o împătimită a vitezei, nu îi vine să creadă ce aude și ce vede, dar în sufletul ei se dădea o luptă: iubirea adevărată sau banii?
Ea, își ia inima în dinți și îl întreabă: Ce s-a întâmplat cu tine? Unde ai dispărut timp de 2 ani și de ce te-ai întors tocmai acum? Dacă nu îmi spui adevărul, eu nu cobor din mașină cu tine!
James: Am lipsit 2 ani pentru că tot acel accident a fost o înscenare a tatălui meu, care a vrut să ne despartă din cauza banilor. Vrei să vii înăuntru acum, draga mea? Hai să îți arăt camera ta.
Ella: Eh, bine, cum spui tu. Dar tot nu mi-ai spus de ce tocmai acum...
James: M-am întors pentru că acum sunt liber și toată averea tatălui meu mi-a rămas mie...ăm, de fapt, nouă. Ți-a lăsat și ție o parte și de-aia am venit, să te anunț.
El, îi deschide portiera și o ia de mână: Mergem?
CITEȘTI
Povestea noastră de iubire
RomanceO poveste de iubire plină de contoverse, intrigi, suspans, planuri și vise mărețe.. Un băiat: Darian; o fată: Ella. S-au întâlnit dintr-o întâmplare și au creeat o poveste... Dar când totul părea să fie perfect, soarta le schimbă viața la 180°. Un...