Bölüm 1

38 6 0
                                    


"AHH!"

X: "Aahh! Özür dilerim, iyi misiniz?"

"Biraz daha yavaş olamaz mısın? Yere düştüm iyi olabilir miyim sence? Hem öküz gibi çarpıyor hem de özür diliyor! Hayır yani ne işin var da bu kadar hızlı gidiyorsun? Anlamıyorum ki? Herkes mi böyle bu şehirde?!"

X: "Herkes mi böyle derken Seul'a ilk defa mı geldiniz?"

"Şu an tek takıldığın nokta bu mu?"

Yere eğilip çantamı ve telefonumu aldım ve arkama bakmadan sakin kalmaya çalışarak hızlıca yürümeye başladım. Zaten görüşmeye geç kalacağım. Böyleleri ile uğraşamam.

Yoldan geçen bir taksiyi hemen durdurup bindim.

Ş(Şoför): "Nereye gidiyoruz hanımefendi?"

"SM Entertainment Şirketi'ne lütfen."

Ş: "Peki efendim."

Taksi harekete geçtiğinde telefonumu çantamdan çıkartıp saate baktım. Tam kapatacaktım ki abimden sesli mesaj geldi.

A: "Eğer işe alınırsan ve bugün başlarsan erkeklere karşı büyük ve kötü bir tavır takın tamam mı? Eve gelince herşeyi rapor edeceksin bana!"

Cevap olarak "Tamam!" yazdım ve gönderdim. Telefonu çantama geri koydum ve şirkete varana kadar ezberlediğim konuşmamı tekrarladım.

*************

Odadan çıkar çıkmaz sevinçle telefonumu çantamdan çıkartıp Hyunmin'i aradım. İlk çalışta açtı.

"Alo? Hyun? Bil bakalım ne oldu?"

-"Yaa ne oldu? Yoksa..yoksa işe alındın mı?"

"Eveeettt!"

-"Yaaa.... çok mutlu oldum. Tebrik ederim. Ee ne zaman başlıyorsun?"

"Yarın. Ama daha önemli birşey söylemem gerek sana"

-"Ne oldu ne söyleyeceksin başka?"

"Her zaman gittiğimiz ***** Cafe'ye gel."

-"Tamam bye"

"Bye"

Devamı yakında...

Lütfen bol bol oy verin ve bol bol yorum yapın..

Sizleri seviyorum...

Kendinize iyi bakın.

Bye♡

  PCY / CHANYEOL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin