Kapitel 4 nervösa känslan

157 3 0
                                    

Läraren sa till Tilde du kanske vill vänta på mig om du är rädd Tilde väntade.Sedan sa läraren kom mm dom satte sig oliver såg rädd läraren sa jag har pratat med oliver lite själv innan okej Tilde berätta hur du upp levde okej Tilde berättade att han hade hotat henne och tvingat henne och att han hade sagt att hon var kortis och att Ida har frågat om han menade på skoj och då sa han jag vet inte.läraren kollade på oliver han kollade ner i bänken.läraren sa stämmer det oliver ja sa han.Hur ska vi göra tycker ni jag vet inte sa Tilde Oliver sa förlåt.läraren sa är ni vänner nu ja sa båda.dom satte sig alla kollade på dom igen.Efter några dagar ringde Ellen och sa jag var i hop med oliver och jag gjorde slut och han blev skit arg och skrev att hon var dum.och tvingade att hon skulle säga vem hon var kär i klassen hon skrev varför skulle jag säga det till dig?Hon skrev jag är ändå inte kär i dig om du tror det han blev arg.Varje dag efter satt han på gungorna och kollade på när alla dom andra spelade fotboll Ellen gick fram till han och frågade vad är det?Han svarade inte Ellen sa till Tilde om fan inte han svarar så kan jag inte hjälpa han nej det är ju klart sa Tilde.

Sann mobbningWhere stories live. Discover now