Jag skrev till Ellen vad han hade gjort.För hon var sjuk.Hon skrev är det sant?Jag skrev ja.Oliver kom där jag satt och sa ska du blockera mig nu eller Tilde sa neej.Han bara okej För jag skulle bara igentligen bara blocka Ellen jag blev arg han såg det på mig.För hon vill inte att man ska ljuga och säga nä jag skulle bara blocka Ellen.Omen då är han ju taskig mot Ellen och vad har hon gjort hon gjorde bara slut.Det kan man ju inte bli arg för.Han har säkert ljugit för sin pappa.För Ellen gör inte dumma saker.Nästa dag i skolan på rasten kastade jag och Ellen en tennis boll till varandra sedan kom bara oliver och sa jag är med och tog bollen han passade till Ellen.Ellen passade till mig/Tilde jag kastade bollen till Ellen och sa jag är inte med.Jag gick in och hämtade mina vantar när jag kom ner satt Ellen där nere och jag frågade vad är det?Nä när jag och andra passade tennis boll så hade jag den och jag passade till oliver han skrek SLUTA.Då gick oliver på mig och slog mig och tog bollen.Han kom in vi slutade prata.Tilde sa till oliver du fattar la att det inte var roligt.Han sa jag tyckte inte heller det.Men varför gjorde du så då?Han svarade inte och han gick ut.efter han hade gått gick vi med ut han gick till fotbolls planen där alla var och Tilde och Ellen stod en bit i från man hörde att han sa dom ska säga till.Han sa inte varför.Alla kollade på oss.från fotbolls plan.Vi gick in för det var lunch.Vi var först i ledet vi satte oss.Sedan kom oliver bakom.Tilde sa Ellen Oliver kommer.Han satte sig ner brevid Ellen.
YOU ARE READING
Sann mobbning
Short StoryDen här kommer handla om en tjej som heter Tilde som blir mobbad av en kille som heter oliver.Och oliver är ny på skolan