Goldeken jason 2-3 saniye hareketsiz kaldi ve birden sirtinda atesten kanatlar olustu . havaya zipladi ve ucmaya basladi. Ona yetise bilmek icin bukutumu kullandim havalandigimda antemanimiz yarida kalmisti dedi evet anlaminda basimi salladim. Devam etmek istermisin diye sordu rakibimi sen yendin intikamim aci olucak dedim kafasini salladi sanirim cevabimi evet olarak kabul etti .ayni egitim sahasina gittik yerdeki cukura bakti sonra bana bakti basla dedi eskisinden daha gucluydu hancerimle ona karsi koyamazdim yildirimdan bir kilic yaptim ve ona saldirdim onu kestim diye dusunurken kestigim tek sey sadece bir buzdan helkelmis artik sasirtmak icin aurarasini kullaniyordu bunu kendi kendinemi ogrendi anlamadim ama biyerden ogrenmisti birden arkamda belirdi ve bana arkamdan saldirdi bulutu kullanmakta usta olmasaydim bunu engelleyemezdim ama ona yildirim firlatmayi becerdim fakat onu savusturdu suyu girdap yapip etrafina sardi suyun arkasindan bir isik belirdi aniden bir alevtopu ustume gelmeye basladi elektrik suya karsi kazanirdi girdabin icine dogru guclu bir yildirim firlattim arkamdan birsey bana saldirdi kenara cekildim ve gordugum sey korkutucuydu onume buzdan bir uclu yaba dustu jason arkamdaydi eskiden bukadar hizli degildi nasil guclendi bukadar ve tam kapasitesi bu degildi etrafimda ucarak donmeye basladi okadar hizli donuyorduki ruzgar derimi acitmaya basladi etrafima yildirimlar firlatiyordum hicbiri onu engellemiyordu yildiriimdan hizli hareket ediyordu birden enseme bir darbe indirdi ve yere yigildim kilici boynumdaydi yenilmistim nasil bukadar guclu oldu hala inanamiyordum . kahine gitmemiz gerekiyordu dime dedi evet dedim kolumdan tuttu ve havalandi daha once hep bulutumla ucmustum tam altimi goremiyordum ama bu sefer bulut yoktu cok guzel bir manzaraydi ve cok cabuk kahinin evine gelmistik iceri girdi . cok beklemeden geldi dedi diye sordum beni takmadi kanatlarini cikardi ve yetisemicegim bi hizda uzaklasti nereye gittigini tahmin ediyordum ama sanirim yanliz kalmaya ihtiyaci vardi oyuzden onun yanina gitmicektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melezlerin Savaşı
Science Fictionmerhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabım yani sanalda yazacagim ilk kitabim konusu mitoloji anlicaginiz gibi umarim begenirsiniz.