3. Kaçış Planı

26 3 0
                                    

Buse odadan çıktıktan sonra sadece arkasından ılık bir rüzgar bıraktı ve şöyle dedi:"yapılacak olan tek şey bir kaçış planı yapmak. O zaman herşey kolay olacaktır."Bir tarafı da :"Hadi canım plana  ihtiyacım yok ki sen bu oyunu kaç kere oynayıp bitirmiş insansın elbette başaracaksın. Ah umarım Granny gelmez." İyi insan lafının üstüne gelir ya. Hemen gelmiş ve yapmış yapacağını...
2. Gün
Her günün başlangıcında olan şey. Tekrar yatakta doğma... artık sinirlenmeye başlamıştı. Granny'ye gıcıktı dahada gıcıklaşmıştı. Ama önce bir yere saklanıp nereden kaçacağını düşünecekti. Arabanın malzemelerini bulmak çok uzun zaman alacaktı. Yada giriş kapısından... 2'sinden birini seçmesi gerekiyordu ve uzun bir beyin fırtınasından sonra şu kararı verdi,"Giriş kapısından kaçmak." Anahtarların yerini ezbere biliyordu kolay olacaktı. Fakat öyle sanıyordu. Granny'nin takip etmesi var ya. Onu da ürküten konu oydu. Derken tekrar Granny,tekrar vuruş...
3. Gün
"

Ih yeter be kadın nereden çıkıyorsun böyle?"Diye geçirdi içinden Buse. Yeterince öfkelendi,tekrar şunları söyledi içinden​:"Son iki gün Buse,son iki gün bunlar senin iyi günlerin tadını çıkar diyeceğim ama bu çatlak kadın her yerden çıkıyor mübarek."   dedi. Anahtarların ikisini buldu. Sıra geldi asıl soruna. 3.anahtar granny'deydi. Bu zor olacaktı. Bir kere sirkelendi ve harekete geçti. Alt kattaki silah parçalarını kısa sürede ve dikkatlice parçaları bir araya toplayıp birleştirdi. Ve mermileri doldurdu içine, granny'i beklemeye başladı. Bilerekten ses çıkardı ve granny anında geldi,onu anında vurdu. Buse anahtarı alıp kapıyı açmaya gitti. Ev çok büyük olduğu için aşağı inmesi uzun sürdü Granny çaktırmadan arkasından geldi. Buse tam kapıyı açtı derken granny beyzbol sopası ile vurdu...
4.gün
Buse uyandığında yataktan hızla kalktı ve kapıya gitmek için hazırlanıyordu ki aklına bir fikir geldi. "Yukarı çıkmak." Hem hızlı hem de yavaş bir şekilde yukarı çıktı. Granny'nin pekde yanına uğramadığı örümceğin in yanına çıktı. Ama ne örümcek. Yanına yaklaşılıyor. Granny'ye çekmiş maaşallah. Derken tekrar Granny tekrar vuruş (ahh ve Buse ah ne kadar Koca kafalısın.)😨😨😨

Granny: büyük kaçışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin