4. Granny'nin Duygusal Hikâyesi

15 4 0
                                    

5. Gün
Nihayet geldi kâbus gün. Eğer yine granny'le karşılaşırsa ya araba ile ezilecek yada idam edilecekti. Kalktı ve hızla kapıya gidip anahtarı yerden alıp açmaya çalıştı. Fakat ağlama sesleri geliyordu bu granny'nin sesiydi. Sese doğru gitti. Tuzak olacağını sandı başta. Ama değildi. Gerçekten feryad ediyordu granny. Sese yöneldi Buse. Gidiyordu ki aniden geri çekildi. Oturma odasında kocasının fotoğrafında sarılmış, ağlıyordu. "Neden,neden böyle oldu? Sen benim yaşama sebebim din. Ama ondanda alacağım intikamını merak etme."dedi Granny. Buse istemeden ses çıkardı ve granny harekete geçti. Tam vuracakken Buse elleriyle kendini korumaya çalışarak şöyle dedi:" Dur! Dur lütfen. Az önce söylediklerine kulak misafiri oldum da. Sen kocanı kaybettin ben de yıllar önce babamı kaybettim. İkimizde acının ne olduğunu biliyoruz. Ama merak ettiğim bir şey var. Kocan nasıl öldü?" Granny önce ağladı ve şöyle dedi"Bir gün bizim eve yeni evlenmiş bir çift geldi. Kocama yani Grandpa'ya bir çiçek verdi kadın. Grandpa'ya ne olduğunu anlamadan kanlar içinde yere yığıldı. O an kriz geçirecek gibi oldum tüm hırsımı ondan çıkardım. Peşinden de adamı öldürdüm ve bir anda sen çıktın."dedi. Buse birşey söyleyecek gibi oldu ve şöyle söyledi:"Beni bırak evime ,aileme dönmek istiyorum. Lütfen." Granny uzun bir düşünceden sonra gözlerini kapattı ve " Beni takip et." Dedi. Buse tereddütsüz onu takip etti. Kapıyı açtı ve şöyle dedi Granny:"Tamam artık özgürsün, gidebilirsin. Buse şaşkınlıkla:" Nee! Gerçekten mi? Sahi mi?"Granny olumlu bir tavırla kafa salladı ve:"Evet ciddiyim seni öldürmeden önce git."dedi. Buse tereddütsüz adımlarla ilerledi.

Granny: büyük kaçışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin