Két barát beszélget a kocsmában. Azt mondja az egyik:
Kacchan: Hallottad, hogy Todoroki meghalt tegnap?
Deku: Nem, mi történt vele?
Kacchan: Tegnap épp a házunk előtt autózott, amikor nem vett észre egy út szélén parkoló autót. Nekiment, kirepült a szélvédőn és a csukott ablakon keresztül pont a mi hálószobánkba repült be. Fejjel törte be az ablakot.
Deku: Úristen, micsoda halál...
Kacchan: Nem, ezt simán túlélte. Odakúszott a hálószoba-szekrényünkhöz, és megpróbált a kilincsbe kapaszkodva talpra állni. Azonban a szekrény felborult, éppen szegény Todorokira.
Deku: Micsoda kegyetlen vég...
Kacchan: Nem, ezt is túlélte. Kimászott alóla, és kikúszott az ajtón. A lépcsőkorlát mellett megint megpróbált felállni, de a korlát nem bírta a súlyát, és Todoroki lezuhant a földszintre, a korlát darabjai meg a fejére.
Deku: Ezt már biztos nem élte túl...
Kacchan: Dehogynem! Kimászott a konyhába, ahol a tűzhely mellett próbált talpra állni, de lerántotta a fazekat, és a forró víz mind az arcába borult.
Deku: A szerencsétlen...
Kacchan: Dehogy, ezt is túlélte. Elkúszott a telefonig, hogy a mentőket hívja. Azonban ahogy felvette a telefont, hanyatt esett, kirántotta a készüléket a falból, a konnektor kiszakadt, és mivel Todoroki vizes volt, megrázta az áram.
Deku: Micsoda szörnyű halál!
Kacchan: Dehogy, ezt is túlélte.
Deku: Akkor hogyan halt meg?
Kacchan: Lelőttem.
Deku: Lelőtted? Miért?
Kacchan: Bakker, ha így folytatja, az egész házat tönkreteszi!
YOU ARE READING
BNHA viccek ✔
HumorJól ismert, régi viccek gyűjteményének szánom ezt a könyvet, amiben a főszereplők meglepő módon, most a Boku no Hero Academia tagjai lesznek...