Egy idős házaspár esőben autózik, egyszer csak a férj meglát egy békát az út közepén. Kiszáll a kocsiból, hogy átvigye a túloldalra, mikor a béka egyszer csak megszólal:
Tsuyu: Amiért ilyen rendes voltál, teljesítem egy kívánságodat.
Gran Torino: Hát ott van a csomagtartóban az öreg kutyám, sajnos megdöglött. Feltámasztanád?Kinyitják a csomagtartót, megszólal a béka:
Tsuyu: Ezt nem tudom teljesíteni. Tehetnék valami mást érted?
Gran Torino: Hát, a feleségem öreg is, csúnya is, nem tudnád megszépíteni? Ott ül az első ülésen.Kinyitják az első ajtót. A béka sokáig gondolkodik, majd megszólal:
Tsuyu: Megnézhetném a kutyát még egyszer?xxx
Deku, Todoroki és Kacchan beszélgetnek, kinek mi volt élete legnagyobb kudarca.
Deku: Egyszer ültem a parkban, odaült mellém egy bombázó nő. Már épp meg akartam szólítani, amikor felállt és elindult a buszmegálló felé. Én utána rohantam, de jött a busz, és az orrom előtt becsukta az ajtót...
Todoroki: Ez semmi! Én üldögéltem a parkban, s egyszer csak leült mellém két dögös szőke hajú csaj. Nem tudtam eldönteni melyiket szólítsam le. Ekkor mind a két csaj felállt, és elindult a buszmegálló felé. Mire utánuk futottam, éppen jött a busz, és az orrom előtt bezáródtak az ajtók...
Kacchan: Ez semmi... Én egyszer üldögéltem egyedül egy parkban. Jött két kigyúrt b*zi. És se buszmegálló, se busz...xxx
Kacchan: Kedves hölgyem, valahányszor mosolyogni látom, mindig arra gondolok, hogy fel kellene csábítanom hozzám.
Uraraka: Mondja, maga ekkora nőcsábász?
Kacchan: Nem, fogorvos vagyok.
xxx
Deku, a fiatal farmer legény, vödörrel a kezében elindul a közeli gyümölcsösébe, az útja egy tavacska mellett visz el. Arra lesz figyelmes, hogy a tóban hat pucér fiatal leányzó fürdik, a ruháik szétdobálva a parton. A lányok észreveszik és kikiabálnak a fiúnak.
Uraraka: Ne leskelődj, te perverz! Addig úgysem megyünk ki a vízből, amíg el nem tűnsz innen!
Deku ezt hallva egy kicsit felemeli a vödröt, majd visszakiált:
Deku: Elnézést, nem leskelődni akartam, csak a krokodilt jöttem megetetni!
أنت تقرأ
BNHA viccek ✔
فكاهةJól ismert, régi viccek gyűjteményének szánom ezt a könyvet, amiben a főszereplők meglepő módon, most a Boku no Hero Academia tagjai lesznek...