Selepas berborak kejap dengan member serumah, Am pun secara tak sengaja menguap teruk sampai mata pun dah kuyu dan dia pun terus naik ke biliknya yang terletak di sebelah bilik Akmal. Macam biasa, Am akan buka baju dan seluarnya dan terus baring dia atas katil dengan hanya berboxer brief ketatnya. Kali ni brief boxer warna merah menjadi pilihan, sambil tangan sibuk betulkan parking batangnya, dia terus membuka wassap dari Alexa dan dia membalas " I'm here but for what u nak jumpa i? I ingat everything dah selesai" taip Am sambil teringat kejadian 'tidak sengaja' sewaktu bersama Alexa dulu.Flashback Am (bnyk main flashback lak dia ni)
Malam itu birthday Am yang ke 22, so dia dan 3 orang membernya Hakim,Fikri dan Akmal pergi celebrate dekat Dataran Shah Alam sana. Cuma beli pizza dan soft drinks je, ye la style lelaki ni ikut mana senang je. "Happy birthday broo, ape wish kali ni?" usik Hakim. "Aah la weyh, last year kata nak kasi result gempak, so tahun ni ape cer pulak?" tambah Akmal sambil melahap pizza. "This year aku nak couple la" jawab Am selamba. "Ha??? Serius la?? " kata mereka bertiga serentak. "Wah ni bukan calang-calang wish ni, buang tabiat pe lak ni? tanya Akmal dengan nada serius. "Aku nak rasa la macam mana couple ni, tu je" jawab Am dengan muka masih selamba. "Rasa bercinta ke rasa lain ni Am" usik Hakim. "Dua-dua la hahaha" tawa Am. Mereka bertiga hanya mampu menyahut ketawa Am tetapi pada masa yang sama perasaan mereka bercampur baur kerana mereka kenal sangat dengan perangai Am yang jenis tidak sabar dan inginkan semuanya cepat je. Last year pun dia ada cuba untuk bercouple tapi kene reject. Nanti mesti end up jadi frust menonggeng sepanjang hari, konon mandi bawah shower tak basah bla bla bla...Lepas Am di'reject' tiba-tiba datang Alexa tu dalam hidup dia, Alexa tu kan mat saleh so dia dengan Am ni macam takde batasab macam perempuan lokal. Setakat yang mereka tahu, Am dengan Alexa ni kalau setakat kiss,peluk tu benda biasa even pernah sekali tu Hakim perasan yang Alexa sedang blowjob Am di dalam kereta sewaktu mereka keluar bersama dulu. Dah la buat di bawah parking fakulti,macam takde tempat lain je.
Ketika itu Hakim baru sahaja selesai kelas dan nak balik naik kereta Toyota Vios pemberian mamanya, anak manja introvert la sangat katakan. then, dia perasan kereta Am park tersorok dekat situ dan dia perasan kereta tu macam ada orang. Dari jauh Hakim boleh nampak betapa khusyuknya Alexa sedang menghisap batang Am yang kekar dan panjang tu sambil Am menekan-nekan kepala Alexa. Hakim hanya memerhatikan dari jauh. " Oohhhh ahhhh ahhh feel so nice baby, suck it deep..' desah Am yang sesiapa pun dengar mesti rasa nak terpancut. " emmmm...I know babe, your cock is big and delicious, love it even more now" jawab Alexa dengan bunyi slurppp slurppp nya tu. And tiba-tiba Am perasan yang seseorang sedang memerhati iaitu Hakim. " Alamak Hakim, tapi dia tahu ke aku perasan dia ni, ah lantaklah, aku tengah sedap ni" jawab Am. Alexa masih lagi menghisap batang Am dengan penuh lazat dan tiba-tiba Am mengerang dab menekan kepala Alexa sekuat hati. " ahhhhh shitttt im comingggggg" jerit Am sambil memancutkan lahar mani putih pekat jauh ke dalam kerongkong Alexa. Alexa telan kesemua air mani Am dan hanya mampu menjilat bibirnya sebelum mencium Am.
Hakim yang melihat merasa sungguh puas sehingga tidak sedar yang dia sendiri dah terpancut di dalam seluar komandonya tu. Hakim memang jenis yang tak suka pakai boxer atau seluar dalam, rimas katanya. Padahal sebenarnya Hakim memiliki batang yang cukup besar dan panjang dan hanya menanti lubang yang perlu dihunuskan dan dipancutkan airnya hahaha..
Setelah kejadian romance pendek itu, banyak kali Alexa dan Am melakukan perbuatan seperti itu cuma mereja belum lagi melebihi batasan iaitu seks. Sebab jauh dalam sudut hati Am, dia masih ragu-ragu sama ada adakah pussy atau ass yang menjadi pilihan hati dia tu.(bengong kan hahaha). Ok dah la tu flashback.Now back to reality.
Alexa mahu bertemu Am sekali lagi dan Am hanya menjawab " will let u know when i free ya.." dan Am terus sambung tido.
Esoknya, Am ke kelas seperti biasa dan pensyarahnya Dr Lokman macam biasa segak bergaya, masih single datang ambik attendance pelajar dan akan memberikan outdoor assignment kali ni untuk pelajar-pelajarnya. Macam biasa Am akan satu geng dengan Fikri kalau bab assignment ni. Assignment kali ni mereka dikehendaki untuk memilih satu bangunan yang mempunyai elemen ' green building' dan membuat laporan tentang bangunan tersebut. Satu kumpulan 4 orang dan Am,Fikri memilih Laila dan Balqis sebab biasa kalau bab assignment ni ada perempuan seronok sikit. " Weyh Fik, kita ambik Laila dengan Aqis je la, dorang ok sikit, tak free rider bab assignment" kata Am. "Aku on je mana-mana, ko tahu je la aku jenis malas nak pening2 ni" jawab Fikri selamba. "Fik,Am thanks sebab pick kitorg, so nak discuss dah ke kita nak pick building mana?" kata Balqis. Ko tengok betapa pantasnya minah ni kalau bab assignment. "Fuh laju ko Qis" usik Laila. " Ala aku bukan ape, kalau cepat kita decide, bnyk masa free kita hahaha" jawab Balqis sambil ketawa. " Aku rasa kita pick building yang ramai orang pergi and tempat tu guna elemen green macam ade garden, water fountain ke.." beritahu Am kepada mereka bertiga. "then i think kita pick SCM ok? Sebab setahu aku building tu memang ada green element" tambah Fikri. Mereka angguk bersetuju dan akan mencari lebih banyak maklumat sebelum menetapkan tarikh untuk pergi ke sana.
Habis sahaja kelas, Fikri mengajak Am untuk makan tengahari sebelum bermula kelas petang. "Am, jom lunch,aku bawak kau, lgpun ade benda aku nak bgtahu ni, pasal Hakim" ajak Fikri. "Ok je, tapi pe bende ko nak cakap pasal dia? Dia ade buat hal lagi ke?" tanya Am.
-------------bersambung---------------
*Sori guys lama x update,busy keje hahaha, sori la kalau cite macam panjang and bosan, wait for the next part ye..apa agaknya Fikri nak cite lagi ni...ape hal yang Hakim buat lagi kali ni?
Stay tuned!
YOU ARE READING
My Endless Journey
Diversos"aku suka kau Am, dah lama aku simpan perasaan ni... "bisik Fikri yg hanya mampu meluahkan dari hatinya.. "U should be with me Am..i know u better than anyone, right?"ujar Alexa, gadis europe yg jatuh hati pada Am. "Apa patut aku buat sekarang ni? A...