„..Még mindig nem lehet tudni pontosan, hogy mi történt vagy mi okozhatta a tűzet. Szemtanú se járt arra a tűzoltóságot is egy ismeretlen személy tájékoztatta.
Amit biztosra tudunk, hogy 27 ember volt akkor jelen. Minden olyan családnak részvétet kívánunk...
Most pedig sport hír következik.."
Még mindig erről beszél a híradó, pedig már két hete történt eddig semmilyen hírrel nem foglalkoztak ennyire. Mindegyik "komolyabb"hír tartott 1-2 napig aztán teljesen másról beszéltek vagy teljesen elfejtették...
Jelenleg sulihoz készülődök. Igazat megvallva nem szeretek iskolába járni, de mégis van, amit szeretek ott. Biztos kérdezed miért?
Amikor legalább 5 éve az van, hogy egy lány csoport nem hagy békén, meg van egy tanár, aki mindennél jobban utál és csak az a baja veled, hogy létezel akkor megérted.
Van egy 4 fős lány csoport az iskolában, akik mindig találnak valakit, akit kibeszélhetnek/bánthatnak/megalázhatnak. Fogalmam sincs mi a bajuk velem egyszerűen az egyik napról a másikra én voltam a kiszemeltjük. Már megszoktam, de már annyira unalmas, mert ugyan azt csinálják.
A tanár név szerint Carol Simth de kijelentette, hogy csakis tanárnőnek szólítjuk semmi másnak. Idős tanárról van szó így egy kicsit érthető de... túl sok szabályt ad nekünk.
Például:
- Csak egy toll lehet elől órán más nem, ha kell valami más is majd szól.
- Lány vagy nem hordhatsz az óráján akármit (meg van határozva a szoknya hossza, nem lehet túl kivágott pólóban lenni stb.)
- Nincs szakadt nadrág vagy add anyagot és neked kell be varrnod a lyukakat rajta
- Nem mindegy mi van a pólódon
- Halványan fog a tollad? Elkezdheted újra írni az egész füzeted
- Beszélgetsz órán (még ha csak annyit hogy megkérdezed, hogy van-e a melletted ülőnek még egy tolla) egyenes büntetés táblánál
- Késel? Készülj fel a legrosszabbra
- Egy valamit nem tudsz felelésnél egyenes elégtelen
És még sorolhatnám..
Még egy külön könyvet is kaptuk ezekkel a szabályokkal tele.
Ezen kívül mégis van egy kisebb örömöm itt. Ami nem más, mint a kémia órák. Már a leges legelső órán meg szerettem és a kedvencem lett. Mai napig hálálom azt a napot mikor ki találták azt, hogy hozzák előre egy évvel.
Legálabb a tanár itt kedves Miss Charlotte nagyon kedves és nagyon jó tanár. Szinte az egész osztály jól áll kémiából, mert kiválóan tud magyarázni valamint olyat, hoz fel példának, amit mindenki meg ért.
Közben elkészültem és utamat iskola felé vettem. Öt perc séta a házunktól szóval általában 7:30 körül indulok.
YOU ARE READING
The Devil's house HUN
HorrorValahol nem messze van egy öregház már a festék rég lejött róla, ablakai bevannak törve és a kertjében lévő virágok is elvannak hervadva. Az ottan élők nem mernek bemenni házba ugyanis.... -Hé! Miért lövöd le a poént?-szólalt meg hirtelen Christin...