CHAPTER 5:FIRST DATE uWu

376 20 5
                                    

Ali & Alicia jadi couple selepas apa yang terjadi pada tempoh hari.Ali mencadang untuk pergi apa orang kata uh "first date".Tapi dia tak tahu nak pergi mana.

Ali:Alicia sayang....Nak pergi mana date kita ni...ayah saya tak balik malam ni(jgn fikir bukan2)

Alicia:Mana la Alicia tahu...jap apa kata kita pergi Cantaloupe at Troika Sky Dining (oof kaya)

Ali:Ok lah kalau camtu....Malam nanti kita jumpe ye :)

Alicia:Ok cayang 

*It was at this moment the author knew, he cringed*

*skip time*

Ali:Alicia...kau nak order ape??

Alicia:boletak kalau kau belanja Seafood Special?

Ali:No problem for my sweet princess :)))))

Alicia:*blushes*

Diorang berborak lah banyak-banyak...Ali pulak makan gelojoh..apelah dia tuu.......Kemudian....,

???:Dia kat situ.Pergi tangkap dia.

Ali dan Alicia duduk elok tengah makan lepastu tetibe..

???:SINI KAU

Alicia:TIDAK!!TOLONG AKU ALI!!

Ali cuba menyelamatkan cinta hatinya itu tapi telah diserang gas tidur oleh penyamun tersebut.Ali wakes up unconscious the next day.

Bakar:ALI!Bangun!Kau ok ke?!

Ali:Ishh...Dah uncle menjerit memang oklah ni....EH?MANA ALICIA?!

Bakar:Tulah kau...berangan je selalu...Alicia..umm...... kena culik...

Ali:HAH?!?!UNCLE TOLONG LAH CARI DIA!!

Bakar:Ali sabar....General dah arahkan satu squad MATA cari Alicia..tapi gagal sebab penculik tu semua tak dapat dikesan.

Ali:MATA yang hebat ni pun tak dapat kesan?!Apahal pulak ni!

Bakar:sabar Ali,uncle yakin perkara ni akan selesai akhirnya..

Ali:Uncle senang la cakap...saya.. dah sayangkan Alicia itu seperti pengganti mama.....sekarang dia pulak yang takde *sobs* *sobs*

Bakar:dah la Ali..kita tunggu intel daripada General.dah jom uncle belanja cendol..

Ali:Baiklah uncle, *sniffs* *sniffs*


END OF CHAPTER 5


And All of That Was Because of One Word (Ali x Alicia)Where stories live. Discover now