6

345 17 2
                                    

,,Yoongi?,, Zdvihol hlavu a pozrel sa mi do očí.

,,Hm?,, Pozrel som sa na neho a usmial sa.

,,Prečo ja?,, Naklonil hlavu a zdvihol obočie.

,,Jak prečo ty? Nechápem...,, Zdvihol som obočie aj ja.

,,Jakto, že si sa zamiloval práve do mňa? Veď...na škole je milión iných ľudí ktorý sú odo mňa krajší a aj vtipnejší-,, nestihol dopovedať.

,,Počuj...vtedy ako som vletel do triedy  som hneď na tebe videl niečo čo mi prikazovalo aby som o tebe vedel viac.  Ako som ťa pomaly spoznával, uvedomil som si, že ty si jediný človek ktorý ma dokáže rozosmiať a vykúzliť mi úsmev na tvári. To preto sa každý v triede obzeral keď som sa smial...pretože to ešte nikdy nevideli. Iba vďaka tebe dokážem byť šťastný,, usmial som sa a pohladil po vlasoch.

,,Milujem ťa,, na nič iné sa nezmohol, no...ešte sa stihol začervenať.

,,Aj ja teba,, zaštípal som ho za tie jeho červené líčka a usmial sa.
,,Nie je ti už zima?,, Začal som sa starať lebo sa už stmievalo a on bol natenko oblečený.

,,Noo trošku,, pokrčil plecami.

,,Ej trošku...aj trošku sa ráta, ideme,, zasmial som sa a vyzdvihol som si ho na ruky.

,,Kam ideme?,, Nadvihol obočie a začal sa obzerať všade možne.

,,Vidíš to väčšie drevené čudo? Tak tak ideme...,, Zasmial som sa a pohladil ho po vlasoch.

,,No dúfam, že to ešte nenavštívili termiti,, začali sme sa smiať. Vošli sme dnu a bolo nám teplejšie. Predsa len cez to drevo vietor neprejde. Sadli sme si na minigauč a Jimin si položil hlavu na moje rameno. Začal som ho hladiť po vlasoch. Pozerali sme sa cez vyrezané okno na lúku.

~

,,Ugh...koľko ešte? Bolia ma nohy a je mi zimaa,, začal mi Jimin bzučať kolo ucha.

,,Čo s tebou narobím? Poď sem,, Jimin prišiel bližšie ku mne. Dal som si dole mikinu a obliekol ho do nej. Vzal som si ho na ruky a pokračoval ďalej.

,,A-ale Yoongi nebude ti zima?,, Nachvíľu sa odtiahol aby mi videl do tváre.

,,Nie nebude,, klamal som...bola mi zima. Celkom dosť ale Jimin bol môj zdroj tepla. Bolo príjemné ho mať okolo seba s pocitom, že ma už neopustí. Po chvíľke som počul spokojné odfukovanie. Nie...nehovorte mi, že zaspal. Jeho dych bol teplejší a viac prehĺbený. No aspoň, že mu je dobre. Prešiel som ešte pár krokov a už sme sa ocitli pred mojím domom. Aby som mohol odomknúť musel som si ho pridržať za zadok na čo sa zobudil.

,,Č-čo t-to?,, Nechápal prečo sme už doma a prečo mu chytám zadok. Eeeh...tiež by som nechápal.

,,Trdlo, zaspal si. Už sme doma,, usmial som sa a konečne odomkol dvere.

,,Aaa máš nejaké zvyšné tričko na spanie?,, Váhavo sa ma spýtal.

,,Ehh jasné, nájdi si nejaké v skrini,, nadvihol som kútik pier.

,,Ďakujem,, silno ma objal.

,,Začo?,, Zasmial som sa a objal ho tiež.

,,Za tento deň,, usmial sa a položil som ho na zem.

,,Takých dní bude ešte veľa,, dal som mu bozk na líce načo sa začal neskutočne červenať. Vybehol do mojej izby. Zlaté...malé šteniatko plné energie. Vyzul som sa a presunul k chladničke. Vzal som nam nejaké plechovky sladkej vody. Išiel som hore za ním. Vošiel som do izby a asi som prišiel nevhod. Jimin sa prehrabával v skrini a nemal na sebe tričko. Bol strašne cute...ten jeho hanblivý výraz stál za všetko.

,,Ehh Y-Yoongi, č-čo-,, chcel dopovedať no zastavil som ho.

,,Nuž bez trička vyzeráš krajšie,, usmial som sa a zvalil ho na posteľ. Ležal podo mnou a absolútne nechápal čo sa deje.

,,Y-Yoongi j-ja niesom ešte pripravený,, sklesol mu usmev a vyšla mu malá slzička.

,,Ale maličký veď to nevadí...sme spolu len krátko. Dám ti toľko času koľko len chceš,, utrel som mu tú slzu a dal mu jemný bozk na čelo.

,,Ď-ďakujem,, opäť mal úsmev na tvári a objal ma.

,,No...myslím, že ti je nepríjemne bez toho trička tak našiel si si niečo?,, Postavil som sa ku skrini.

,,Noo...nie, máš tam bordel,, sklopil pohľad.

,,Eeeeem tu máš...toto je moje obľúbené na spanie,, hodil som mu moje dlhé biele trošku presvitajúce tričko.

,,A-ale veď je tvoje obľúbené,, namietal a dával mi ho naspäť.

,,Jimin, to nevadí...mám kopec ďalších bielych tričiek,, zasmial som sa a ukázal šuflík kde boli samé biele tričká. Zasmial sa a dal si ho na seba.

,,Krásne vonia,, usmial sa a začal sa červenať.

,,Od teraz si ho môžeš nechať navždy,, usmial som sa a podal mu plechovku čo som nedávno priniesol.

,,A-ale-,, dal som mu palec na ústa.

,,Žiadne ale. Keď ti niečo poviem, nenamietaj...,, Zasmial som sa a pohladil ho po vlasoch. Len prikývol a usmial sa. Povedzte mi kedy sa tento človek nesmeje...

,,Čo budeme robiť?,, Znudene sa na mňa zvalil.

,,Chceš si pozrieť film?,, Čo môže byť pre tohto energického človeka zábavné...

,,Eeeee dobre,, zasmial sa a zišli sme z postele. Jimin nemal nohavice...tak to som si nevšimol...no zrejme mu to nevadí keďže je mu moje tričko skoro po kolená. Zišli sme dole a sadli si na gauč. Našiel som nejaký film a zapol ho. Zhodli sme sa na ňom obidvaja. Asi komédia...neviem. Jimin sedel vedľa mňa. O chvíľu si ľahol a hlavu si položil do mojeho lona. Celkom ma to prekvapilo no nechal som to tak. Bolo to príjemné.

,,Haha to je magor,, začal sa smiať Jimin keď tam nejaký pajo spadol z gauča. Filmu som nevenoval pozornosť. Moja pozornosť bola na Jiminovi. Hladil som ho po vlasoch a sledoval jeho reakcie keď pozeral film. Som rád, že môžem byť s týmto maličkým a nevinným stvorením. Prikryl som do dekou čo bola položená vedľa. Len sa usmial a na chvíľu mi venoval ten najsladší pohľad na svete. Znova bol mojím zdrojom tepla...v podstate jak tak rozmýšľam...DAMN...JIMIN JE MÔJ RADIÁTOR...zasmial som sa. Jimin to neriešil lebo si myslel, že to bolo k filmu.

,,YOONGIII SME DOMAAAA,, započul som z chodby hlas mojich rodičov.

Čo myslíte, čo bude ďalej? 😳😏 Neviem či vás to baví takže ešte uvidím jak to bude ďalej, každopádne budem rada za každý vote. Aj takto ma môžete podporiť...❤️✨

New Face? /Yoonmin/ ♡ |POZASTAVENÉ|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora