Abigail | Chase
Mandag d. 30. juni 2020
Torsdag d. 30. juni 2020 ∙ 12.12
Mig: *SLÅR DIG* 12.12 LOOSER
Mig: Jeg kommer forbi
Boyfriendie: AV, hallo
Boyfriendie: Gør du bare
Mig: Passer det ikke så godt?
Mig: Jeg kan godt lade vær
Boyfriendie: Nono bare kom!
Manden er så forvirrende. Jeg stier ud af toget og går de resterende 700 meter hen til hans lejlighedskompleks. Jeg låser mig ind, tager trapperne op og låser op.
"Jeg er her." Råber jeg, stiller mine sko, hænger min jakke og går ind i stuen. "Jeg tænkte på, at vi kunne få ordnet, mig denne g-" Jeg stopper op.
Hov.
"Hej." hilser jeg spagt.
En kvinde og mand og yngre dreng sidder og stirre op på mig fra sofaen.
"Mød min familie." En hånd lægger sig på min lænd, og Chase griner mod min hals. "Mor, far, Tobi, det her er Abigail, min kæreste." Han føre forsigtigt min stivnede krop tættere på dem, de rejser sig alle undtagen Tobi. "Hej Abigail." Hans mor omfavner mig. "Hvad arbejder du med?" Spørg han far og trykker min hånd. "Kunne det ikke vente bare fem minutter?" Spørg hans mor opgivende. "Jeg studerer stadig; en tværgående uddannelse."
"Ambitiøst." Han smiler godkendende til mig. Jeg smiler igen.
"Hun er sgu da yngre end mig brormand, pedo."
Chase skær tænder. "Abigail blev 22 sidste måned, bror." Tobi griner. "Jeg jokede." Han rejser sig og trygger min hånd. "Hej Abigail, tak for at finde min mobil. Jeg synes virkelig, det var sjovt at læse jeres samtale."
"Slettede du den ikke?" Spørg Chase og jeg i munden på hinanden, imens vi vender os mod hinanden.
"Det var dit job, jeg skrev det endda på en poster til dig, som jeg klistrede på dit køleskab."
"Nej, du gjorde ikke, jeg troede, at du havde gjort det."
"Jo, jeg gjorde, se selv her."
"Hvis I vil undskylde mig?" Hans mor nikker, og jeg styre ud i køkkenet med Chase lige i hælende. Jeg kigger hurtigt på køleskabet. Og der, lige i midten hænger den. "Der!" Jeg smiler sejerisk. "Hallo, jeg..."
"Fint, okay, jeg glemte det." Han kigger tvært hen på mig. "By the way, hans pik er slet ikke så stor, som han påstår." Fortæller Tobi og sætter sig på køkkenbordet. "Jo den er." Chase kigger fornærmet hen på ham. "Ingen kommentarer." mumler jeg og rødmer. Chase griner. Tobi ryster på hovedet. "Det er her, du skal være på mit team Abigail. Min drøm har altid været, at når Chase fik en kæreste, skulle vi mobbe ham sammen."
"Åh gud."
"Omg ja!! Vi kan lave en hate gruppe på facebook!" Mine øjne lyser straks op. Tobi griner bredt. "Jeg har scoret din kæreste, bromand." Han tager mig under armen, og vi går ind på Chase værelse for at planlægge hategrupper og alt. Det er perfekt.
"Ondskaber begge to!"
Okay så, WTF GUYS OMG TAK. I går blev vinderne af tdfa offentligjort. OG SE LIGE HER:
AHHHHHH
Er helt hype, blev så glad. Vandt en til alle mine bøger, og det var utroligt, og fucking tak til jer allesammen!!
I dag har dog været mindre nederen, lektier. Troede det ville være nemt. BUT NO. Flere lektier for end jeg laver på en skoledag, nul konsentration, været ude og løbe 5,5km, ikke fungeret og snakket med min veninde. Så øh. Mine 3 fessor opgaver, mat aflevering, fysik læse, kristendom/samf/his afgangsprøve prøve ting er endelig done. Klokken halv 7....🤦🏻♀️
Men bliver helt varm om hjertet, hver gang jeg kigger på wp. Kan slet ikke forstå, hvordan jeg var så heldig at finde så mange læsere, det synes mine bøger er værd at stemme på🙈
Ved btw. ikke om der kommer flere bonus kapitler, er i tvivl, vil ikke ødelægge det her, men samtidig vil jeg gerne skrive mere?
I hvert fald, tusinde tak for at læse med! Det sætter jeg pris på!
Spørgsmål: Hvordan har din dag været?
Udgivet; 16/3-20
YOU ARE READING
Falling Hard|✓
RomanceAbigail Barnes er på vej hjem fra arbejde en sen aften, da hun finder en mobil på jorden. Hun samler den op, og da det i rædsel går op for hende, at nogle følger efter hende, ringer hun den første på kontaktlisten op. Efter det starter et eventyr me...