~37~ + ważne!

987 28 16
                                    

~•~ Hej!~ Nie wiem czy wiecie, ale zaczyna drążyć w YouTube taki plan "coppy"

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


~•~
Hej!~
Nie wiem czy wiecie, ale zaczyna drążyć w YouTube taki plan "coppy". Polega on na tym, że kanały, będą usuwane, jeśli będzie to kanał/filmik, który przyciąga dzieci. Lubicie może Rabo? Robił on zawsze filmiki, w których przedstawia różne teorie na temat bajek i właśnie taki kanał jak jego może zostać usunięty. Obejrzyjcie sobie jego filmik jak zaczyna to wyjaśniać, bo naprawdę chwyta za serce, a szczególnie osoby, które zawsze kochały oglądać jego filmy.
Albo właśnie taki Hazbin Hotel. Wszyscy obecni tutaj, lubimy tę animacje, a mimo, że występują tam przekleństwa, morderstwa, a nawet gwiazda porno, to przez to jak narysowany jest ten serial, może on według innych przyciągnąć dzieci i właśnie coś takiego może zostać usunięte.

Piszę to wszystko tutaj, bo już widziałam jak jedna osoba na watt wspomniała o tym, więc postanowiłam dla większych zasięgów, również to zrobić. To co robi YouTube jest po prostu głupie.

Ale jest jeszcze szansa, by naprawić to. Możemy wszyscy się zjednoczyć i podpisać petycje.

Ta decyzja należy do was.

Możecie też podzielić się w komentarzach co o tym sądzicie

RadioDust Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz