16.cı bölüm Kuzey perdeyi yırttıktan sonrasını konu alıyor. İyi okumalar...
Yıldızdan...
Belki bazı insanlar abarttığımı düşüne bilir, ama yaptığı son haraket beni bitirmişti. Hissizleşmiştim... Ömrümün son 20 yılında hep bir yük gibi, yarım kalmış bir iş gibi görülmüştüm. Pek koymazdı o zamanlar. Şimdiyse iliklerime kadar 'fazlalık' olduğumu hissediyordum.
Eve girecekken yengem karşılamıştı beni. Biraz sıkıştırdıktan sonra anlattım her şeyi ona. Öyle ya niye saklayacaktım ki... Sonraysa yengeme hiç kırılmadığımı, asabiyyetle yapmış olduğunu söyleyip ikna ettim ve onu köye geri gönderdim. Burda olmaması en iyisiydi. Kızları da zaten babaları babaannelerine göndermişti. Yalnızdım yani. Boş boş bakıyodum etrafa, hislerim alınmış gibiydi. Ağlamıyordum bile... Ama yapacak bir kaç şey vardı elbette.
Yerimden hırsla kalkıp sandığı tuttuğum gibi dışarı çıkardım. Gözüm hiç bir şeyi görmüyodu.Sandığı bahçeye attıktan sonra içeri gidip yağ ve kibrit aldım. Bahçeye çıkıp sandığı açtığım gibi yağı her tarafına boşalttım ve kibriti çakıp içine attım. Bir anda alev almıştı herşey-20 yılım-.
Tam o anda Kuzey çıkmış ne yaptığımı anlamaya çalışıyordu. Anlayınca bağırarak yanıma gelmişti.
KUZEY: Yıldız delirdin mi?! N'apıyorsun Allah aşkına?
YILDIZ: (boş gözlerle bakarak ve son derece sakin bir sesle) Yıllanmış hiç bir şey istemiyorum artık
KUZEY: (üzgün gözlerle bakarak) Niye yaptın bunu? Ben... Ben özür dilerim. Sadece biliyorsun damarıma basılınca hiçbir şey düşünemiyorum. Gerçekten çok üzgünüm.
YILDIZ: Artık önemi kalmadı. Zaten kurtulacağım tek şey bu değil (sakince arkasını dönüp gitmiştir)
YAZARDAN
Kuzey öylece kül olan çeyiz sandığına baka kalır. Yıldızın ne dediğini az çok anlamıştır. Kurtulacağı bir diğer şey 20 yıllık sevdasıydı... Ama bunu en acı şekilde yapacağını hiç düşünmemişti...
Yayla. Gece 02:00
Yıldız tüm pencereleri sıkı sıkı kapatmıştır. Kapıya da kilit vurmuştur. Evin her yerine benzin dökdükten sonra ateşe vermiştir. Öylece izliyordu ölümünü. Bir insanın kendini öldürmesi en acı şeydir. Hayatına son vermesi hem de en acı şekilde... Yıldız da bunu, böyle bir sonu istemezdi elbette. Ama yüreğinin yangını bedeninin yangınına daha ağır basıyordu. Ve bitiriyodu işte herşeyi... Artık hiç kimseye yük olmayacaktı. Bu iş bitecekti.
Ev iyice ateşler altında kalınca Yıldız da bayılmıştı zaten. Sonsuz uykuya 'merhaba' diyordu...
Yayla. Gece 03:00
Espiyeden dönen Kuzey evlere yaklaşınca gecenin bu saatinde bir haraketlilik gördü. Daha sonra itfaiye ve ambulansı fark edince beyninden vurulmuşa dönmüştü...
KUZEYDEN
Gördüklerimle beynimden vurulmuşa dönmüştüm. Hemen arabadan inip Yıldızın evine doğru koştum. Ev yanıp kül olmuştu. Yıldız?!
KUZEY: YILDIZZZ, YILDIZ NERDE?
Komşulardan biri ambulansta olduğunu söyleyince hemen koşmuştum yanına. Aşırı dumandan zehirlenmişti, bedenin bazı kısımlarıysa yanmıştı. Kendimi kaybetmiş gibiydim, haraket edemiyor öylece yatan Yıldıza bakıyordum. Daha sonra ambulans doktorunun bağırmasıyla kendime geldim ve hemen ambulansa bindim, yola koyulduk. Kendi aralarında geçen konuşmadan anlıyordum ki durumu çok kötüydü. Gözyaşlarım dur durak bilmiyordu... Dünya gözlüm bunu neden yaptın kendine...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey Yıldızı-YılKuz (Tek Bölümlük)
FanficTek bölümlük hikayeler olacaktır. İyi okumalar ...