1.rész
- Augusztus 2, 17.48 -
Éppen ülök a szobámban és filmezek mikor Martinus beront a szobámba.
- Jézusom, mi az? - megilyedtem mivel mint a tank, úgy jött be. Felnevetett.
- Bocsi! 😂 Csak gondoltam megnézem mit csinálsz! - lehuppant az ágyamra.
- Filmet nézek! - biccentettem a tv felé.
- Ok! Ennyi! Szia! - intett és kiment. Jól van Tinus! Mindig ilyen amúgy! 😂 Megéheztem ezért lementem a konyhába enni valamit. Mikor leértem a nappaliban megpillantottam a fiúk haverjait.
- Sziasztok! - köszöntem.
- Hali! - köszöntek vissza egyszerre. A konyhába mentem és csináltam magamnak nutellás kenyeret.
- Anyáék? - kérdeztem a konyhából a tesóimtól.
- Dolgoznak! - válaszolta Marcus. Bólintottam majd leültem és megettem az elkészített kajám. Marcus jött be az étkezőbe..póló.. nélkül!.. Megakadt kidolgozott felsőtestén a szemem.
- Valami baj van? Olyan piros az arcod mint egy paradicsom! - röhögött fel.
- Jah öhm igen, persze! Miért nincs rajtad póló? - kérdeztem. Istenem!.. Biztos leesik neki hogy miért bámultam!
- Felelsz vagy merszeztünk! - válaszolta és vissza is ment.
Nem tudom miütött mostanság belém! Úgyérzem mintha tetszene Marcus, de én ezt nem akarom!.. Hisz a mostohaTESTVÉREM! Ahj ezeket azonnal kikell vernem a fejemből!..
~ Marcus szemszöge ~
Mikor elmentek a srácok felmentem a szobámba. Eszembe jutott mikor Elisabeth a meztelen felsőtestem bámulta. Kimondom, tetszett! Mostanában sokszor figyelem. Figyelem hogy kikkel van, és mikor van rá alkalom (sokszor) formás fenekét kezdem bámulni aminek nem tudok ellen állni. Sokszor elképzeltem hogy belemarkolok és édes kicsi száját egy nyögés hagyja el. Lehet hogy most egy perverz állatnak néztek aki csak megakarja baszni a mostoha hugát, de nem vagyok az! Basszus, fiúból vagyok nekem is lehetnek piszkos fantáziáim.
Nem? 😏
YOU ARE READING
A mostoha testvérem
FanfictionElisabeth Wilson egy átlagos tini lány aki Troforsban a Gunnarsen családnál él! Hogy miért is él ott? Elisabeth szülei meghaltak, még mikor 5 éves volt! Egy teljes évet nevelő intézetben töltött, de miután elmúlt 6 éves örökbe fogadta Elisabethet a...