BTS - „134340"

40 2 0
                                    

"Jungkook! I SWEAR TO FUCKING GOD! Lõpeta!" Karjus Taehyung üle toa ja võttis Jungkookil käsivarrest kinni ning tiris ta üldse tervest majast välja.

Terve BTS'i grupp oli nende maja ees, et Jungkook vastu võtta. "Jungkook lähme ära!" Karjus Namjoon kui Taehyung koos Jungkookiga uksest välja astus.

"Ei. Ma ei tule teiesugustega kuskile." Naeris Jungkook ülbelt ja nüüd said kõik, sealhulgas ka alla jõudnud inimesed, Yumi, Jubin, Seohwa ja Jaehyun aru, et Jungkookis oli midagi muutunud, ülbus oli see mis poisi taaskord üle oli võtnud.

Jungkook tõmbas kõikide seal viibijate võimete kontrollimise oskused nulli, mis tähendas et kõigi võimed olid kehtetud.

Järgmiseks laenas ta suvalise mööda mineva inimese võimet, milleks oli tunne, nagu sa oleks saanud püssikuulidega pihta, aga võimendas seda veel omapidi.

Ta pani selle töötama kõigile, enda ümber olijatele.

Jungkook oli nii tugev, et ta põhimõtteliselt lõi kõigil tema ülber olevatel inimestel pildid eest.

Kõik korteris elanud oli ta teadvusetuks teinud ning koos sellega ka mõned BTS'i liikmed Taehyung, Hoseok ja Seokjin.

Teised kõik suutsid end vaevu adekvaatselt hoida.

Jimin oli ennast natukene juba ravida suutnud ning ravis siis kõiki seal olevaid inimesi, kuna ta ei olnud varem kunagi nii palju inimesi ravinud tegi ta seda väga aeglaselt, kuigi ta oli kõige tugevam 'healer' maamuna peal. Kuid siis nägi ta midagi erilist.

Yumi oli seal terve aeg lihtsalt seisnud. Jungkooki võimed ei olnud talle mitte midagi teinud.

Jungkook pani ennast valmis selleks, et tüdrukut uuesti haavata. Ta kasutas oma võimet tüdruku vastu, aga nüüd oli küll vähemalt Jiminil selge, et tüdruku võime ei olnud kuju muutmine, vaid sisse-tulevate võimete keelamine, vähemalt nii see välja nägi.

Yumi kõndis jungkooki juurde, hoidis ta nägu enda käte vahel ning nende ülber tuli nagu multikates kuldne võimekera, mis takistas teistel neid nägemast, 20 sekundi möödudes kadus see ja Jungkook oli tagasi tema ise ning ta kukkus jõuetult põlvili ning lihtsalt vaatas maad, sest ta oli isegi šokeeritud sellest kõigest.

Järgmiseks läks tüdruk Jimini juurde ja puudutas ta õlga ning siis tõusis poisi võimete vägi järsult nii palju, et kõik seal olevad inimesed tulid tagasi teadvusele ja nägud välja sellised, nagu midagi ei oleks juhtunud. Jimin vaatas teda suurte silmadega aga ei öelnud midagi, sest ta oli tüdruku võimetest hämmingus.

Yumi jooksis siis kõigi eest tuppa, jättes kõik seal olijad vaikselt sellest kõigist toibuma.

Kuid endiselt halvemas seisus oli seal Jubin.

Jimin läks siis kiiruga tüdruku juurde, tõstis ta kergelt üles ja ravis teda. Namjoon ja Suga läksid Seohwat aitama. Ja Jaehyun oli lihtsalt seal, ja imetles BTS'i liikmeid.

"Kas sul on parem nüüd?" Küsis Jimin, Jubinilt.

Tüdruk ei saanud alguses midagi aru ning siis kui ta taipas et ta oli Jimini käte vahel tahtis ta seal kiiruga ära pääseda, üritades ennast nähtamatuks muuta, aga ta ei saanud.

"M-miks mu võime ei tööta?" Küsis tüdruk suurte silmadega.

Jimin naeratas kergelt ja ütles,"Jungkooki võime on sul ilmselt ikka veel peal, pluss, miks sa ära peaks jooksma?"

"Sest see on väga ebamugav.. ja ma ei tea isegi milleks Yumi praegu suuteline on ja-" oli tüdruk hüsteerias aga Jimin pani talle siis näpu suule ja ütles vaikselt,"Sa pead kõigepealt maha rahunema."

Tüdruk kogus siis ennast ning järsku muutus nähtamatuks ning jooksis siis ära.

Jimin tõusis püsti ja naeratas siis omaette,"kurat, ta oli ikka nunnu."

Peale seda kui namjoon ja suga, Seohwa tuppa viisid läksid kõik BTS'i liikmed koju.

Keegi ei rääkinud teepeal mitte midagi. Kui nad koju jõudsid ei rääkinud nad veel endiselt.

Kõik läksid oma tubadesse ja lihtsalt olid omaette.

Yumi samal ajal mõtles plaani, kuidas koreast kõige kiiremini minema saada, või lihtsalt ennast peita.

3 päeva oli möödunud sellest, kui tüdruk viimati mõnda BTS'i liiget näinud oli. Kõikjal oli vaikus.

Samal ajal aga BigHiti hoones käis tihe tegevus.
Namjoon kirjutas BTS'i gruppi et nad suures toas kokku saaksid.

Umbes 10 minuti pärast olid kõik seal ja silmitsesid üksteist 'kes alustab' pilkudega.

"Me peame sellest 'Yumi' tüdrukust rääkima.." ütles Suga lõpuks monotoonsel häälel.

"Kes teist üldse nägid, mis toimus?" Küsis Jimin, sest ta oli näinud, kuidas Jungkook, mõned neist pildituks tegi.

"Mul oli raskusi, aga ma ikkagi nägin mis toimus." Ütles Seokjin. Ja siis nõustusid temaga ka Taehyung ja Hoseok.

"Niiet.. te kõik nägite kui tugev ta tegelikult oli..?" Küsis Jimin. Kõik noogutasid Jiminile.

"Mis ta võime siis on?" Küsis Namjoon.

"Mm.. võimete ammutamine?" Pakkus V

"Ei, pigem nagu midagi, mis keelab sissetulevaid võmeid." Ütles Jimin, oma arvamuste järgi.

"Äkki ta oskab maagiat?" Küsis siis seokjin

"Ma ei usu, kuigi see üks osa temast nägi välja nagu maagi, kui ta selle kera tekitas." Nõustus Namjoon

"Ma arvan et ta võimeks ongi omada mitut võimet." Ütles Jungkook eikuskilt.

Kõik silmitsesid jungkooki, sest nad ei olnud mitte kunagi sellisest võimest midagi kuulnud, pluss, see ei olnud reaalne. Kuid siiski, kõik hakkasid ennast valmis panema selleks, et jungkooki pakkumine võis tõsi olla.

"Kui see tema võimeks on, võib ta meist kõigist 7 tugevam olla." Ütles Yoongi

"Me ei tea midagi kindlalt ja kui see tema võimeks on, siis ma ei usu et tal see täielikult kontrolli all on, kuna suure võime omamine on nii füüsiliselt, kui vaimselt raske." Ütles Namjoon, vihjates Jungkookile, sest poisil oli endiselt võimete kontrollimisega väga suuri probleeme. "Ja pealegi, Jin, millal sa meile juba tulevikust räägid?" Küsis ta veel

"Ma näen tulevikku teis kõigis, isegi selle Jubini ja Seohwa oma nägin, aga mitte kordagi ei näinud ma Yumi tulevikku. Niiet siis minu suhtes töötab kõige rohkem mulle Jimini versioon, et meie võimed ei tööta ta peal. Aga jah, ma ei saa teile tulevikku avaldada, see on seaduste vastane." Kinnitas Seokjin

"Jin! See tulevik on tähtis! Sa pead meile sellest rääkima!" Ütles Namjoon juba kurjema häälega.

"Ei." Ütles jin ja RM läks selle peale väga närvi, sest tal oli viimasel ajal selle peale väga palju mõelnud. Olles liider selles grupis pidi ta kõigega hakkama saama ja see oli talle palju stressi tekitanud, maailma kõige tuntuima ja võimsama grupi kontrollimine oli isegi temasugusele super hästi arenenud ja kontrolli all oleva võimega isikule üpriski raske.

"Kui Jin meile midagi öelda ei saa, nagu alati siis mida me teeme?" Küsis JHope

"Keegi kutsuge Yumi korterikaaslased siia!" Ütles Namjoon sellepeale ja lahkus suurest toast nagu kuningas.

"Min Suga, lähme?" Küsis Jimin naerdes

"Kui sa veel ükskord mind 'Sugaks' kutsud siis ma luban et sa ma telepordin su kuskile külma ja niiskesse keldrisse, kus sa lõpuks ära mumifitseerud." Ütles Yoongi tundetult.
Talle ei meeldinud nimi Suga, milleks teda kutsuti, sest viimasel ajal ei saanud ta enam aru kumb ta oli. Min Yoongi või Suga, need olid täiesti erinevad inimesed, kuid mingit moodi sarnased.

Yoongi kasutad ona võimeid üldselt väga vähe, sest talle ei meeldinud võimetega maailm, kus kõik käis võimu järgi. Ja lava-nimi ,Suga, tuletas talle koguaeg meelde ta võimet, 'Teleport'.

Aga siis tõusid kõik püsti, osad läksid oma tubadesse, Yoongi ja Jimin läksid Yumi korterikaaslasi otsima.

INTRO 0 - @K-L123||MerxymWhere stories live. Discover now