Yandere Rölli X Reader

211 17 8
                                    

Y/n palasi kotiinsa tuon linnunpaska episodin jälkeen. Häntä vitutti, sillä hänen maaginen kurkkupussinsa oli viety by Rölli.
Rölli oli hiihtänyt täyttä häkää rölli metsän mäkkiin. Siellä hän nyt söi kurkkuja pussista.
Y/n meni huoneeseensa, ja avasi koneensa. Hän meni lukemaan Blair x readereita koska se on hyvin tärkeä osa tätä kertomusta.
Sillä aikaa Rölli oli palannut mäkistä. Hän käveli juurikin Y/n:nnän talon ohi, kun hän näki ikkunasta Y/n:nnän, joka luki Blair x readeria. Rölli hermostui sillä hän sattui olemaan erittäin yandere jos sille päälle sattui.

Rölli potkaisi oven sisään ja tanssi tilipitappitippitappi tanssia Y/n:nnän huoneeseen. Y/n säikähti, ja samalla hermostui koska hän oli juuri päässyt kiinnostavaan kohtaan x readerissaan.
"Sinähän et mistään ruutanan Blairista mitään x readereita lue!" huusi Rölli.

"Pelottaako hyttyset!?" kysyi Y/n Rölliltä.
"Senkin persesilmä!"
Sitten Rölli pussasi Y/n:nnää, koska se on x readerissa aivan välttämätöntä ja tätä pyydettiin.

"Tule, mennään mäkkiin, saat kurkkupussin." sanoi Rölli.
Y/n suostui, ja niin he hiihtivät auringonlaskuun, kohti mäkkiä.






Lisää saattaa tulla, ehkä.





















Miks ihmiset lukee tätä :'DD

Rölli x reader suomeksi Donde viven las historias. Descúbrelo ahora