POV Λουκ
"ΠΩΩΩΩ"ακουγωμε σε όλη τη τάξη και ο καθηγητής γυρνάει και με κοιτάει
"Έχεις κάποιο πρόβλημα Λουκιανε?Μα φυσικά και θα έχεις δεν γίνεται να μην έχεις εσύ όλο προβλήματα έχεις..."
Σηκώνομαι πάνω και στηρίζομαι στο θρανίο με τα χέρια μου
"ΝΑΙ κύριε !Πόσες φορές σας έχω πει να με λέτε λουκ?Και να έχω προβλήματα"περνώ τη τσάντα μου και βγαίνω έξω από τη τάξη και χτυπάω την πόρτα ...
"ΕΕ ρε με τον κάθε μαλακά ...."
Μετά από κανένα 20 λεπτό χτυπάει το κουδούνι και μαζεύονται όλοι γύρω από εμένα και ξεκινάνε της ερωτήσεις τους σπρώχνω όλους και πάω και κάθομαι δίπλα στη καινούργια άκουγε μουσική σε ένα παγκάκι μόνη από πίσω όλοι είχαν κοκκαλωσει και κοιταγαν σαν μαλακές της βγάζω το ακουστικό και το βάζο στο αυτί μου ...
"ΑΧΧ...ΠΑς ΚΑΛΑΑΑΑ"
"μην φοβάσαι και μην ουρλιάζεις απλός συνέχισε να κοιτάς στο υπέρ πέραν...Ααα και λουκ εσύ είπαμε Μελίνα?"
"Ναι..."και βάζει μια τούφα από τα μαλλιά της πίσω από το αυτί της ... είναι γλυκιά και ντροπαλή φαίνεται φυτό αλλά οκευ
Μετά από κανένα 5 λεπτό το κουδούνι χτυπάει και τα ανεβαίνουν πάνω εγώ αποφάσισα να φύγω έτσι και αλλιώς το βράδυ έχω μια δουλειά με τα παιδιά απ' την σημορια...
POV Μελίνας
7:30μμ
Πάει και η πρώτη μέρα στο σχολείο ... ήταν περίεργο όλο αυτό το που έγινε με το Λουκ ...Έχω φροντιστήριο σε καμιά ώρα και τελειώνω δέκα ευτυχώς είμαι μόνη στη τάξη γτ δίνω ένα ειδικό πτυχίo στο lower...ναι lower γιατι έχασα δύο χρόνια
Μετά από λίγες ώρες...
Αχχ νιώθω πτώμα το μόνο που θέλω να κάνω είναι να πάω να κοιμηθώ.Στο φροντιστήριο είναι όλοι πολύ ευγενική και πολύ καλή... κοντεύω να φτάσω σπίτι και συναντάω μια παρέα αγοριών με μαύρα ρούχα και κουκούλες ήταν 5 αγόρια σε έναν τοίχο και προσπάθουσαν να ανέβουν μια μάντρα και ένα αγόρι να κρατάει τσιλιες και να με κοιτάει έντονα.....Αυτό ήταν το σημερινό κεφάλαιο .... Καλή χρονιά καί ευτυχισμένου το καινούργιο έτος ...
Ξέρετε εσείς τι πρέπει να κάνετε...αν έχω όρεξη και χρόνο πιο μετά μπορεί να ανεβάσω και άλλο ένα για το καλό
Φιλάκια 💘
YOU ARE READING
"Μην φοβάσαι"
Romanceη Μελίνα ένα 16χρονο κορίτσι μετακομίζει με την μητέρα της στην Αθήνα μετά από ένα δύσκολο διαζύγιο των γονιών της . Η Μελίνα είναι μοναχοπαίδι , έχει περάσει δύσκολα παιδικά χρόνια αφού ο πατέρας της (Άγγελος) έλειπε σταδιακά από το σπίτι της λόγο...