Már csütörtök van és nagy boldogan mentem öltözni, meg álltam a szekrény előtt majd ki választotam egy outfitet:
Miután a fürdőben is el rendeztem magam le mentem reggelizni. Aztán meg ki mentem és a kocsimba be száltam. Meg vagyok elégedve hogy ki tudtam gyűjteni a pénzem egy audi Rs7-re. A fényképező gépemet le vetem a nyakamból majd be indítottam a kocsit. Pár perc múlva már a parkolóba voltam. Be mentem majd mikor közeledtem a terembehez elő bukant Sunmi.
-szia csajszi, na mész az oppádhoz?-nézett rám perverzül.
-szia nem, nem az oppám és, ne nézz ilyen perverzül okes? Na de most megyek már biztos vár Jungkook sziiiiaaa- nevetem el magam majd ott hagytam a lányt aki csak tátogot mindt egy hal.
Be léptem a terembe és épp akkor szabadult meg Jungkook a stilstoktol (vagy nem tudom hogy hivják őket)
-áhh szia Eunshu!-jött oda hozzám és ölelt meg.
-szia Jungkook-öleltem vissza, egy picit furcsa a gyerek- na oke kezük el- csaptam össze a két kezem.
-rendben- el keztük a fényképezést.
^________________^
-huuhh ez jó hosszú volt- jött felém kook.
- ma kookie nagyoon ügyes voltál-tapsoltam.
-őmm E..Eunshu e..el jönnél velem egy üditöre?-nézet rám aval a boci szemekkel. Na most Eunshu válaszolj okosan. Fuuhhh..mit mondjak? Igen vagy nem? Igen vagy nem? Igen vagy nem? Meg van a döntésem.
-i..igen-keztem el páztázni a cipőm és hátra raktam a kezem.
-ohh valaki zavarba jött? Csak nem tetszek neked kislány?-nézet rám szemöldökét fel le mozgatva.
-mivan! jaj nem vagy is igen vagy neem miről beszélsz-nevetem el magam kínosan, igen be jön egy picit kook de nem szeretném el mondani.
🔞jungkook pov😎
Miután meg volt a nagy beszélgetésünk el indultunk egy kávézóba. Azért hívtam el Eunshut kávézni mert be jön nekem a csaj. Szép külső, kedves belső ahw.
A kávé után haza kísértem Eunshut vagy is haza vit ő engem na...
Túl hamar meg tetszetél nekem Kim Eunshu.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Karjaidban (Jungkook ff.)
FanficEgy lány aki egy fiú fotósa de a fiú bele szeret a lányba. Ártatlan és szép lány de van mikor ki jön belőle a gonosz és perverz hangulata. ❗18+❗ ❗16+❗