jonahmarais Te vagy az egyetlen, aki megért. 💕
👤: allybakerallybaker, jonahxally, jonahismylife és további 379.401 személy kedveli ezt a bejegyzést.
allybaker Ne hallgass másokra, minket egymásnak teremtettek!💕
↪jonahmarais Így igaz, édesem💕
jonahxally Kedvenc shippem😍
jonahismylife Mindenben melletted vagyok, Jonah, de valami nem stimmel ezzel az Ally-vel...
↪allybaker Kotrodj, nyomorult
↪kaylamorgan Válogasd már meg a szavaidat a másik emberrel szemben!
↪allybaker Hiába picsogsz itt, Jonah már az enyém, kiscsillag!😂😉
seaveydaniel Hogy ennyire vak legyen valaki...Eldob egy tökéletes csajt egy ilyen útszéli nem is mondom inkább miért...
↪kaylamorgan Hagyd, Dany.KÉRLEK OLVASD EL! :)
Sziasztoook! :)
Ez a poszt azért íródik, mert elindult az új történetem, ami a Marvel rajongóknak kedvez leginkább, hiszen az első bosszúállóról, Amerika Kapitányról szól.Egy kis részlet:
Egy kis részlet:
- Köszönöm - hálálkodom. - Habár bevallom, megesett rajta a szívem.
- Mert ön túl kedves, Miss Baker - szólal fel mögöttem Tony Stark. - Kívülről egy határozott nőt mutat, de belül egy kenyérre kenhető törékeny nő.
- Hogy mondod? - fordulok vele szembe féloldalas mosollyal. - Ahelyett, hogy beskatulyáznál engem, amit én személy szerint szexista szokásnak vélek, azon törhetnéd azt a zseni agyadat, hogy hogyan állítsuk meg a H.Y.D.R.A-t a világ pusztító bábujának a megteremtésében.
- Oh, azon vagyok - vigyorog.
- Én nem úgy látom. Tudod mit látok? Egy férfit, aki egy két lábon járó tesztoszteron, gyanúsan nagy tudással a fejében, akárcsak az apja.
- Köszönöm a bókot - kacsint, majd meghalljuk Nick hangját.
- Pedig nem annak szántam - suttogom, és teljes figyelmemet a fogadott apámra fordítom.
Ha felkeltette az érdeklődésed, megtalálod a munkáim között Reménytelenül címmel. :)
ESTÁS LEYENDO
Instagram|Jonah Marais
De TodoEgy Instagram sztori a Why Don't We egy tagjáról, Jonah Marais-ról. :)