Egész éjszaka az ajánlaton gondolkodtam majd végül mégis arra jutottam,hogy el kell fogadnom.
Dél körül ébredtem fel majd miután ettem telefonomhoz nyúltam és lassan bepötyögtem a névjegykártyán látható telefonszámot majd a hívásra nyomtam és fülemhez emeltem a készüléket.
Felvette.
- Jeon Jungkook. YG Entertainment. Miben segíthetek?
- Jóreggelt. Én..Én vagyok az a fiú akinek ajánlatot tett a kávézóban. - mondom kicsit dadogva.
- Igen? - kérdezi most már sokkal érdeklődőbb hangon.
- Elfogadom! - jelentem ki.
- Oh ez csodás! Holnap reggel nyolcra várjuk hogy elkezdjük a papírmunkát és a próbákat.
Elmosolyodom és szívem hevesen kezd dobogni az izgalom miatt. Végre sikerül valami nekem is az életben.
- Rendben! Akkor holnap! További szép napot!- teszem le mosolyogva majd beszaladok öcsém szobájába.
- Minho! Minho! - ugranék az ágyára de nem egy ember fekszik benne.
- Jimin?! - emeli fel fejét majd magára húzza a paplant mire én bezárom az ajtót magam mögött.
- Mit csináltatok itt? - kérdezem felhúzott szemöldökkel.
- Mi csak.. - habog öcsém közben a mellette lévő lány jobban magára húzza a paplant.
- Remélem azért óvszert használtatok! - mondom mire Minho hevesen bólogatni kezdett. - Mindegy..Nem szólok bele ez a ti dolgotok. Minho öltözz fel és gyere a szobámba valamit mondanom kell. - kacsintok majd ki is megyek egyenesen a szobámba és ameddig várok kicsit pengetgetem gitáromat a kedvenc egyszerű lassú dallamomat játszva.
- Itt vagyok! - nyit be tíz perc múlva Minho.
- Hogy viszed ki a lányt? - kérdezem először miközben lerakom a gitárom.
- Ma akarom bemutatni anyáéknak.. - harapja be alsó ajkát mire elkapom karját,lerántom az ágyra majd nevetve összeborzolom a haját.
- Gratuláloook! - mondom nevetve.
- Áh! Hyung!! A hajam! - próbálja eltolni kezeimet,mire kis idő után el is engedem,Minho pedig azonnal megigazítja haját.
- Inkább mondd,hogy mi van! Azt mondtad beszélni akarsz velem. - mondja mire szélesen elmosolyodom és beharapom az alsó ajkam majd megszólalok.
- Az előbb felhívtam a YG-t és elfogadtam az ajánlatot. Holnap kezdek! - mondom csillogó szemekkel mire öcsém azonnal megölel amit viszonozok is.
- Annyira örülök ennek Jimin! - néz bele szemeimbe mosolyogva. - Nagyon nagyon sok sikert kívánok neked! Kitartást és hidd el te leszel a legnagyobb idol Koreában. - mondja mire teljesen elérzékenyülök és újra megölelem.
- Annyira szeretlek Minho.. - mondom remegő hangon miközben mosolygok.
- Én is téged.. Ma pedig te is elmondod anyáéknak,hogy idol leszel oké?
- Oké! - eresztem el. - Most pedig menj! Mutasd meg a lánynak hol a fürdő és szedjétek rendbe magatokat! - lököm meg kuncogva mire Minho fel is áll az ágyról.
- Megyek megyek! - mondja nevetve majd ki is megy én pedig eldőlök az ágyon és azon kezdtem el kattogni milyen is lesz. Milyen is lesz az mikor rengeteg ember szeret és szinte rajong érted. Milyenek lesznek a próbák.
Előkaptam telefonomat majd megnyitottam a kamerát bállítottam majd elindítottam a videót.
- Sziasztok! Itt Jimin! Huh.. - nevetek kínosan. - Ez az első olyan videóm amiben beszélek de úgy éreztem muszáj veletek megosztanom ezt a hírt. Tegnap a legjobb barátom elhívott gitározni a kávézójába majd mikor lementem egy kis szünetre akkor odajött hozzám a BIGBANG maneggere és ajánlatott tett,hogy idolt csinálnak belőlem. Elsőnek nem tudtam rá választ adni mivel nagyon bizonytalan voltam de mikor hazajöttem az öcsémnek és az ő bíztatásának hála felhívtam a névjegykártyán található számot és elfogadtam az ajánlatot. Elképesztő ugye? Még most sem hiszem el,hogy idol leszek. - fújom ki levegőmet. - Remélem ti,mint legelső "rajongóim" - rajzolok mosolyogva idézőjeleket a levegőbe - támogatni fogtok engem. Megígérem,hogy jó idol lesz belőlem! - mosolygok majd egy szívet mutatok ujjaimmal és leállítom a felvételt.
Megnyitom a YouTube-ot majd fel is töltöm a videót és kis idő múlva már kapom is a kommenteket.
"Sok sikert Jimin-si"
"Gratulálok!Nagyon szerencsés vagy!"
"Támogatni fogunk!❤"
És még hasonlók amik mind megmosolyogtatnak.
_____________
- Jimin!Kész a vacsora! - hallom anya hangját. Itt az idő. Gyorsan leszaladok majd le is ülök a helyemre majd pár perc múlva megjelenik mosolyogva Minho a lépcsőn barátnője kezét fogva. A lányon látszik hogy izgul mivel eléggé szorosan fogja öcsém kezét. Lassan lejönnek miközben apa és anya tátott szájjal nézi őket én pedig csak mosolygok.
- Jó estét! - köszön illedelmesen a lány majd mélyen meghajol. - Im Nayeon vagyok Minho barátnője! - mondja enyhén mosolyogva.
- Oh..szólal meg anya! Üdvözöllek! - mosolyodik el majd feláll az asztaltól és megöleli a lányt és Nayeon arcán látni az enyhe megkönnyebbülést mire édesapám is feláll.
- Vigyázz a fiam szívére! - mondja komolyan majd elmosolyodik és megöleli a lányt és látom hogy mostmár Minho is megkönnyebbült. Már csak én maradtam.
- Gyere ülj le. Hozok neked terítéket! - mondja anya és gyorsan a konyhába szalad és pár perc mulva vissza is tér a tányérral és evőeszközökkel a kezében.
Mindenki lassan elkezd enni.
- Mm..Ez nagyon finom! - szólal meg mosolyogva Nayeon mire édesanyám elmosolyodik.
Én még mindig szótlanul ettem mire Minho az asztal alatt megbökdöste a lábamat. Ránéztem és fejével intett,hogy mondjam már. Lassan letettem az evőeszközöket kezemből,megtöröltem számat.
- Van egy bejelentenivalóm.. - szólalok meg mire mindenki rám néz. - Találtam munkát.. - kezdem így.
- Tényleg?? - kérdezi anya mosolyogva. - És micsodát?
- Tegnap..Taehyung kávézójában..odajött hozzám a BIGBANG maneggere..és ajánlatott tett nekem..miszerint idolt csinálnak belőlem és...és én ma reggel felhívtam és elfogadtam az ajánlatot és holnap kezdek. - mondom mosolyogva de mikor felpillantok egyik szülőm arcán sem látok örömöt vagy büszkeséget.
- Idol? - kérdezi apa. - Meg akarod ölni magad fiam? - néz rám aggódóan.
- Apa..Ez nem olyan..Minden rendben lesz és sok pénzt tudok majd keresni.
- Ha befutsz.. - szólal meg anya. - Jimin ez nem játék.. Ez komoly dolog! - néz rám.
- Eddig folyamatosan avval nyaggattatok,hogy találjak munkát és mire lenne és olyan dolog is amit szeretek az nem tetszik. - borulok ki. - Más szülő büszke lenne a gyerekére és a tehetségére és örülne ennek a hírnek..de..mit is vártam tőletek? - kérdezem könnyes szemmekkel majd felállok az asztaltól.
- Mi csak féltünk téged.. - kiabálja anya utánam de most kicsit sem érdekelnek a szavai. Hangosan becsapom magam után a szobám ajtaját majd levágom magam az ágyra és kitör belőlem a sírás. Nem hagyhatom,hogy miattuk ne sikerüljön, ülök fel majd megtörölöm szemeimet. Holnap bizony elkezdem és a legsikeresebb idol leszek Koreában és nem csak itt hanem az egész világon.
BẠN ĐANG ĐỌC
Utóirat: Szeretlek! [J I K O O K ff.]
FanfictionJimin aki már rég befejezte az iskolát még mindig otthol lakik a szüleivel,munkanélküliként és azon van hogy munkát találjon,miközben örök szerelméről álmodozik,Yoongiról aki viszont soha nem mutatott barátságnál többet Jimin iránt. Imád gitározni...