Reggel érdekes módom kipihenve nyitottam ki szemeimet majd a fürdőbe csoszogtam,hogy pisiljek de hirtelen feleszméltem. HÁNY ÓRA VAN? Szemeim kikerekedtek majd szaladtam vissza a szobába miután gyors elvégeztem a dolgom és az órára néztem. Fél tizenkettő. Harminc percem maradt. Kurvajó.. Semmit nem gyakoroltam és csak összeírtam három dalt amit játszani fogok. A többit ma reggel akartam. Fasza.
Felöltöztem,megfésültem a hajamat és megigazítottam majd egy kis parfümöt fújtam magamra. Felkaptam gitáromat majd szaladtam is lefelé. Anya szokás szerint a konyhában sürgött forgott. Beszaladtam hozzá.
- Megyek Tae kávézójába. Este jövök. Sietek mert elkések és elviszem a kocsit. - mondom majd egy puszit nyomok anyukám arcára és a kocsikulcsot elkapva a pultról megyek felhuzakodni majd szaladok is ki a házból a kocsihoz.
Beindítom és elindulok,közben telefonom is csörögni kezd. Tae az. Felveszem majd fülemhez emelem a készüléket.
- Mikor érsz ide? Már jó lenne ha itt lennél.. - mondja kicsit ingerülten.
- Ne haragudj. Öt perc és ott vagyok csak dugóba kerültem.
- Rendben..a helyed már el van készítve csak te hiányzol.
- Rendben. Máris ott vagyok.. - nyomom meg a gázt és bontom a vonalat.
____________
Ahogy ígértem oda is értem pontosan délre. Tae kicsit dühös volt de beadtam neki egy kis hazugságot és szerencsére elhitte.
Lassan felléptem a kicsit magasabban lévő színpadszerűségre majd leültem az ottani nekem előlészített székre. Lassan kezembe vettem a gitáromat majd először egy melankolikusabb lassú számmal kezdtem éneklés nélkül.
Teljes szívvel és csukott szemekkel gitároztam. Imádtam ezt az érzést. Nem néztem a tömegre mert akkor csak elrontottam volna. Átadtam magam a zenének és szinte a hideg futkosott a hátamon. Imádom ezt az érzést.
Mikor befejeztem vártam egy picit majd elkezdtem az első dalomat játszani és énekelni kezdtem.
Nem olyan dal ami konkrétan nagymamámhoz szól. Inkább a fájdalmaimat és vágyaimat írtam bele. Ennél a dalnál is teljes beleélessel énekeltem és párszor kerülgetett a sírás de visszatartottam és végül kinyitottam a szemeimet. Nem mindeki nézett engem,de többen is felfigyeltek rám. Végignéztem a kávézón és nagyon lassan elmosolyodtam majd bátrabban kezdtem énekelni majd szépen újra elhalkultam a dal végére majd az utolsó pengetésnél lehajtottam fejemet,és hirtelen tapsot hallottam. Felemeltem fejemet. Mosolyogva tapsoltak nekem én pedig meghajolva köszöntem meg majd folytattam.
____________
Két óra gitározás után benyomtam a laptopomról az egyik coveremet majd lejöttem. Szörnyen éhes voltam már és szomjas. Oda mentem a pulthoz majd kértem két croissant,egy kávét és egy gázmentes vizet majd elkezdtem enni.
Nem is vettem észre mikor egy teljes fekéteben lévő férfi leült mellém majd elém tolta névjegykátyáját. Lassan rápillantottam majd kissebb fejbólintással üdvözöltem.
VOUS LISEZ
Utóirat: Szeretlek! [J I K O O K ff.]
FanfictionJimin aki már rég befejezte az iskolát még mindig otthol lakik a szüleivel,munkanélküliként és azon van hogy munkát találjon,miközben örök szerelméről álmodozik,Yoongiról aki viszont soha nem mutatott barátságnál többet Jimin iránt. Imád gitározni...